25 Eylül 2010 Cumartesi

Vur Şişenin Dibine Ama Kusma!

Dün akşam fena dağıttım.Hem de ucuza kaçarak,bokunu çıkararak.Biraları teee önceki günden hazır etmiştim aslında.Vodka,tekila,şarap kaldıracak halde değildim amk.Sonuna kadar,bokunu çıkarana kadar içecektim ki İÇTİM!Sonunu görmedim şişelerin,her birinde ayrı bişeye içtim.Emesen'de açıktı oraya buraya sarktım durdum,hatta ağzımın ayarını iyice kaçırdım,iyice sıçtım,bi ara arkadaşa "Sevişelim mi?" diye texting ettiğimi bile hatırlıyorum o kadan!

Ama süper geldi ya!İnanamazsın,ööle süper geldi ki,ellerim ayaklarım skilmiş gibiydi,hani biri gelse skse beni,sen kimsin lan,niye skiosun demezdim,zevkine varırdım,yani işte o kadan sarhoştum!Sarhoş da denmez benim halime,çakır keyfin bi level üstü.Kusmadım mesela!Kusana kadan bokunu çıkarmadım şimdiye kadar zaten,çıkardığım zamanlarda da mide kanaması geçirdiğim anlara denk geliyordu ya o yüzden o kadan bokunu çıkarmadım.

Eski sevgililerimi de aramadım mesela,kimseyi aramadım,sadece itin tekine sevişelim mi diye mesaj attım,it dediğime kızmayacak itin teki çünkü,kihkihkih,heriften ses çıktı mı çıkmadı mı bilmiyorum,sabaha doğru tüm mesajları silmişim sanırım.Hani ööle götüyle içenlerden değildim ama uzun süredir içmeyince...Rahatladım lan!

İçtikten sonra sevişmeyi daha çok seviyorum ben,daha bööle mutlu oluyorum,kendimi zorlamıyorum,kasılmıyorum,utanmıyorum sanırım,duyan da inanacak ha,utanıyor muyum ben sanki,yok ya niye utanayım,açık da bişey mi gördüm sanki,hayır görebilirim de,sorun değil kimin neyini göreceğime bağlı!Yok yok ayıktım olm,kaçta yattım,nasıl yattım,ne ara kendimi yatağın o kollarına bıraktım hatırlamıyorum,bi ara köpeğimin dibimde uyuduğunu fark ettim,sabah kalktığımda o da yoktu,saate baktım,7.45 falandı.Ve ben resmen bütün gece sevişmiş de hani iş üstünden altına geçememiş gibiydim.Gram başım ağrımıyordu da,bööle tuhaftım.Üzerimden sanki yük kalkmış gibiydi oooolllllm!

Evin halini görmeniz lazımdı ama amanın sıçık resmen!Ben götümle içmediğim için herkesi ööle düşünüyordum ki oturma odasında,o yeni yıkamadan gelen halımın üstünde kocaman domatesleri görünce ve o ağır kusmuk kokusunu duyunca şaşırdım.Tezgahın üstünde en az 16 şişe vardı,çöpte cabası,balkonda sigara izmaritleri,cipsleri,çerezler...Odam?!Odamda her yer kusmuk!Allaaaammmm götüyle içen kuzenime ve kardeşime sevgiler!

Ses etmedim ama normal şartlarda çingene gibi çığlığı basmam gerekiyordu ama yapmadım,hatta sadece halıyı tortop yaptım,kusmuğu sildim,benim midem bulanmaz,bildiğin midesizlerdenim,güzelce kahvaltı hazırlamaya koyuldum.Halıdaki domateslerin görüntüsü aklımdaydı ama afilli bi menemen yaptım,şööle kaşarlı,oooh tereyağlı mis!Çay demledim,peynir falan,oh kendime gelmiştim!Ne zamandır bööle kahvaltı yapmamıştım lan!Hazırlamıştım da yapmamıştım,kendime geldim lan bildiğin o skindirik melankoliden çıktım.Oh be!Amk bütün o boktan durumların!Full of them are same shit!

Az önce bi arkadaş aradı,dün neydin lan nolduuuun sen öle falan dedi,nasıl ya hönk derken,geyik yapıyor,yine kafaya alıoooo sandım,değilmiş,erikçiolu beni aramış,bi daha ararsan çok küfrederim,arama beni demişim.Hatırlamıyorum amk!Demek ki ben de götümle içiyormuşum!Mesajlara falan baktım yine,yeniden,kardeşime mesaj atmışım ama ne yazdığımı bilmiyorum,anladığım tek şey,he idi.Vay amk!Kendime olan bütün güvenim yok oldu!La ben götümle içmezdim,ööle bi imaj çizmiştim ki kendime n'oluyoz lan!

Evi toparladık falan sonrasında,bütün pislikleri sildik,süpürdük.Heryeri çamaşır suyuyla da arındırdık,mis oldu,sigara bile içirtmiyorum kimseye o kadan!Mis koktu.Ben de rahatladım şööle doyasıya içmişken!Lan am*na koduğumun pilotcanı,anladım ki benim tek dostum yine kendimim!Kimseye bıkbık bişeyler anlatmaya çalışmayacağım bundan gari!Ha içer miyim içmez miyim bilinmez de ben kendime sarılacağım olm!He mala bağlamadım,ööle afilli laflar falan etmicem,felsefik açıdan yok şuna göre buna göre diye yanaşmıcam olm!Bildiğin bilmediğin sade,moron,öküzvari,skindirik cümlelerimle kendimi yaşayacağım işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!