22 Eylül 2010 Çarşamba

Düşerken Tut Beni Ama Göğüslerime Elleme

Kaltak anacıım bildiğin kaltak!
Bööle yaaa yaaa diye diye konuşuyor haspam!Zaten bööle batınca batar ya her boku batıyor hatunun.

Bugün sabah afyon patlamadan yine alandaydık.E klasik selamlar,hesaplar,sonra herkes kendi birimine dağılmaya başladı ki ayyyy diye bi kedi sesi duydum.Bildiğiniz kedi.Baktım bu!Bu ve bunu tutan iki kıllı el!Bög.Hatun nasıl olduysa kendisini bizim elemanların birinin kucağında buldu.Ayağı mı kaydı.Yağmur yok ki.Hatta gram su yok,nemden yapış yapış fenalardayız.E topuklu da yog ayağında e n'oldu.Bilinmiyor.Ama o kihkih tebessümler,o basit konuşmalar,ayollar falan.Neyse hanımabba ööle bööle kendine geldi,çekidüzen verdi kendine ama bu temas sonrasında bizim elemanın suratında farklı bir "hava" hissettim.Hani bööle erekte olduğu aşikardı.Erkeklere sormak gerek,bayanın nefesi de erekteye yeter mi.Ha n'alaka derseniz uluorta resmen sevişir gibi ayrıldılar.

Birime gidince sormadan duramadım,kaltak hayırdır,ne oldu alanda.E biraz dikkat et,bu tür dokunuşlar seni zor durumda bırakabilir."Dokunuşları" bastırarak söylerken nasıl mutlu oldum bilemezsiniz,kız şööle baktı,sanki utanmış gibi,amaaaa ben şey ayağım taşa takıldıııı dedi.Taş mı?!Alandaki tek taş benim uleyn!Ne taşı.Alanda taş bulursanız,kendimi taşa adayacağım!Bööle uzatmamak için abba edasında,sen dikkatli ol,uyarı alma dedim.Saçma sapan saçma saçma.Sonrasında işe koyuldum,koyuldum da gözümün önünde o görüntü gitmedi,hani anlık temaslar vardır,hani insanı şeytana satar ya ööle bişiiydi bu.Elemanla da hani bi alakam yok,kıskançlık falan olsun ama bu hatunun bu halleri beni çileden çıkardı bi anda.Bi ara çişe gittim,ıkınırken de düşündüm,acaba ben mi fesatım diye.I ıh.Yog olm değilim.Hatunun her an vermeye hazır havası ve ondan benim sorumlu olmam fena canımı sıktı.Ne boku varsa gitsin işini evinde görsün.

Ikınırken nerden estiyse onların orda burda bi haltlar yediğini hayal eder oldum.Fantazileri geniş bi insan olarak bunları düşünmek zor olmadı ama o karede kaltağın görüntüsü gerçekten mide bulandırdır.

E bilirim biz kız milleti,erkeklere karşı tek bilek,birbirimize karşı çok pençe şeklindeyiz.Hatuna karşı diş biler hale geldim ama görmeniz gerek nasıl bööle vıcık vıcık yani resmen ağdamsı bi havası var.Beni rahatsız eden şey o azının yayı bozuk halleri mi yoksa bi anda çevremdeki insanlara kapak atma isteği mi anlayamadım.Üniformaya veren kız misali tam gaz çalışması da ayrı bişey.Aldığı eğitime lafım yok,eyvallah ama bakalım ne kadar işi kıvıracak,hani kıçını kıvırdığı gibi,işini yaparsa aferini hakeder.Yoksa sadece burada iş tutar işine bakar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!