1 Eylül 2010 Çarşamba

AMK!

La ne boktan bomboş bir hayatım varmış benim amk!
Bugün cidden böyle mala bağlamış vaziyette dolanıyorum,şarjım da bitti zaten.Bitsin la,pilleri bitik hatunum ben zaten.Şimdi az önce bakıyordum,bütün bloglara bakıyordum,la herkesin mi hayatı kültür adına ne bileyim hani aşk adına yok işte kariyer adına dolu dolu.Benim şimdiye dek artizlik haneme yazdıklarım ne kadar da siktiriboktanbirşeymiş.Okudum,ettim de bunda böyle allengirli ne var ki la?Herkes okuyor ediyor.Açıköğretimden mezun olanları bile üniversiteli sayıyoruz lan biz!Senin çift diploma,master,doktora gerçeğine kim aldırıyor demek ki?Hee neymiş o zaman?Eğitim adına yaşanılanları yaşanmışlık saymayacakmışın kızım!Bok ye!

Hayatlarından esinlenerek kitap yazan yazarlara da hep şaşırmışımdır.Ayşe Kulin.Kadın yazıyor,yazıyor da okutuyor da.Sonrasında,birkaç yazar daha var böyle okuduğum ettiğim,he lan ben de okuyorum,yazamıyorum amk yazamıyorum amk.Okuma yetisini kazandıran öğretmenim bana yazmasını öğretememiş.Tamam,buraya yazıyoooozzzz da sıçarcasına!

Pek sevmedim bugün kendimi,harbi sevmedim bög!

He işte,bakıyorum da millet nasıl esinleniyor,nasıl hayatları dolu.Ben de ise bir bok yok affedersin.Hani şöööle eski Osmanlı'ya uzanan bir hanedan tohumu değilim ya da ne bileyim ööle sosyalliğin dibine vuran bir entel ya da moda adına her boku bilen,ooo bebeiiim bu tarz seni çok frapan kıldı,hani nasıl diyeyim göğüslerini biraz daha büyük gösterecek elbiseler seçelim,ne diyordum işte Georgia Armani'nin son yazısını okudum hede hüde işte bu kokoşlardan da olmadım ya da hani herkesin öyle baldırınabacağına hasta oldu okulun o süper hot kızı.Bildiğin siktiriboktan bir insanmışım lan be!

Yazacak hayatım yok gibi.

Kendime haksızlık edecek değilim elbette,hani sevgililerim oldu,aşk acılarım da oldu ama hani ne bileyim,şööle bakınca geçmişe,öyle yazacak kadar kıymetli olmamış aşklarım.Sinirimstresim mevcut tabi,kuyruk acılarım da sonsuz,sokacağım ben onların kuyruk sokumuna da...

Orucu da günaha saydırmadan ben mola vereyim,g*tverenler beni g*t gibi hissettirdiniz ya bi dittirin gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!