16 Eylül 2010 Perşembe

Sifonu Ben Çektim ve Sen Gittin

O günden sonra ona dair ne varsa hayatımdan çıkardım.Sosyalliğin bokunu çıkarmak varsa çıkardım amk.Her kulüpte görev aldım,inek gibi çalıştım,asistan oldum falan filan.Popülarite top seviyede yaşıyordum ama beni bilen herkes bunun aslında bi kaçış olduğunu bilirdi.Kendimle baş başa kalmamak için savaş veriyordum resmen.Haklarını yiyemem beni hiç yalnız bırakmayan dostlarım da vardı.Odamda bile yalnız bırakmıyorlardı o kadan.Sadece duşta yalnız kalıyordum ki akan her damlada doyasıya ağlıyordum,acımı dindirmeye çalışıyordum.

Zaman geçti gitti.Ööle acıtarak,kanatarak,tırnaklarını yüreğime basarak.Ondan haber almamak için çabalasam da ailesi ailemle görüşüyor,bi şekilde yaşadığını biliyordum.Belki ölse mezarına gitmek bile canımı bu kadar acıtmazdı.

Zaman geçtikçe yaram hafifledi,kabuk tuttu ama yerine farklı bi yumruyu bırakarak,beni parçalayarak.Derken bişey oldu.

Mezun olduğum sene,işte o yaz,telefonum çaldı,bilmediğim bi numara.Kaldırdım.O*nun sesi.Elim ayağım titredi,resmen ama dik durmalıydım,ne konuştum ne ettim hala hatırlamıyorum ama buluşmak istiyordu.Yok anasını sattiiimmm olmazdı kolay olmamalıydı.Ama oldu.Kızabilirsin bana ama onunla yüzleşmem gerekti.Artık onun bıraktığı o ezik kız değildim ve buluşunca anladım ki o da benim bıraktığım O değildi.Hani O "Adanalı" civan mert gitmişti.Zaten hep namertti,Deliyürek İskenderunlu,Delisevdam Adanalı,namertlik oralarda!

Beni görür görmez,arabadan ööle bi indi,ööle bi sarıldı ki.İzin verdim.Kokusu değişmişti.Yüzüne baktım uzun uzun.O vazgeçemediği saçları dökülmüş,3 numaraya kestirmişti.Ama aynı gülüyordu,vaktiyle ölüp bittiğim gamzeleri...Hala aynıydı.Gözlerinde bişey eksikti ama neydi.Çok değişmişti ama konuşma tarzı mesela.Hani "piç" olmuştu.

Ne içersin dedi.Kahve dedim.Almak için arabadan indi.Vakti zamanında beni terketmeden bi araba alacaktı,ilk arabası,beraber bakmıştık,bööle ortahalli bi araba.Binmek kısmet olmayacak demiştim,olmadı,sonnasında bunu ona dediğimde bak en sevdiğim en sevdiğim arabaya biniyor dedi,evet,azına sıçtığım laf yapıooodu.İndikten sonra dokunduğu her yere dokundum.Nasıl özlemiştim onu.Kokusu değişmişti ama gülüşü aynı.Gamzeler...

Herkesten uzak bi yere gitmemiz gerekti,koca 3 seneyi ona kusmam için.Gittik,kahve,ben,o,gökyüzü...Önceden olsa neler vermezdim ama artık acı veriyordu.Konuşmaya başladık,olanı biteni.Belli etmiyordum ama canım acıyordu,benden sonra pişman olmuşmuş,o şıllıkla uzun sürmemiş,hatun bunu iş arkadaşıyla aldatmışmış,zaten çok kızla çıkmış hepsinde beni aramışmış mıkmık daha neler.Özür dilerim dedi,baktım,o 3 senenin verdiği sinirle geçirdim.Oh!Rahatladım dedim.
Sen hep bööle kal dedi,hep bööle masum.Şimdiye dek kiminle çıktıysam bozuktu,sen koru kendini.Bozuk ha!Her sktiği karı kız değilmiş.Banane olm ya banane.Derdin skmiydi.Vicdanını rahatlatmak mı.2 yakası 1 araya gelmemişmiş,beddua mı etmişmişim.Etmemiştim,sadece 1 gün benim için yansın ama iyi olsun diyordum.Artık demiyorum!Beter olsun,sidiği dursun,eşekler atlar siksin!

4 gün boyunca kapımda yattı kalktı,harbi yattı kalktı,vicdanını rahatlamak için.Mesaneden methiyeler,işkembeden dön bana'ları saydı.Bağlaması iyi değildi.Fark ettim ki ben ben değildim,ben o eski ben değildim,hani onu gizliden gizliye seven,her demde ona ağlayan...Kokusu değişmişti.O benim bıraktığım "ben" değildi.

E baktım geçmişe.Nasıl sevmiştim,köpekler gibi.Kul olmuştum resmen.Yemek yemese aç kaldı diye uyku girmezdi gözüme.Kendimi ona adamıştım resmen.İyi bok yemişim.

Buluştum yine,son kez.Eski günler için sarıldım kocaman,kocaman sarıldım.Ömürlük sarıldım.
Baktı,baktım.
Seni çok sevdim çok hem de.Öldüm öldüm dirildim,sen yaşarken ben öldüm.Yine sevdim çok sevdim ama sen DELİSEVDAM ben seni ilahlaştırmışım!Ama sen de sıçıyormuşun!Bunu görememişim.

Ve o büyük aşkım gerçekten bitmişti.Ne tuhaf!

O günden beri O'nu görmedim,görmek de istemedim,emesenden şurdan burdan sildim.Kendi gibi bok hayatında ak'lanmaya çalışıyormuş,duydum.Yalan sööledim,onun fotosunu gördüm geçenlerde.

Huylu huyundan vazgeçmezmiş ya,benden sonra kendisine bozuk ama oynayacağı bi hatun bulmuş,aynı işi yapan.Hatun taş-tı,ama gördüm.Gördüm.O attan inip eşeğe binmiş,her zaman fit hatun isteyen o,gitmiş anti-fit biriyle.E binmelik.

Ne diyeyim,DELİSEVDAM,ex-aşkım,büyük yaram,iyi binmeler,şeytanın bol olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!