28 Nisan 2011 Perşembe

Hiç.Yazdım.Anlamsız

Bi perşembe akşamında yine sizlerle beraberim sayın seyirciler.Ezan okunuyo bi dakka küfretmeyeyim,dua dua dua.ŞükürAllaSüphanekelRahmet.Klişeleşmiş,klasikleşmiş olarak Fatmagül'ü izliyorum yarram.Önceleri sıkıcı,hı bunaltıcı da gelse,e hatta kla-sik,uzun süredir takip ediyorum,tabi ki bunda sevgili K-er-im'in de etkisi kocaman,büsbüyük.Allaaam n'olur Fatmagül'e bakan Kerim gözleri bana da baksın,ööle içten,sevecen,efendime sööleyim,samimi,aşk dolu falan filan.Ama ı ıh tecavüz olayını istemem.Zırt!

Midem hala allak bullak ama düzeleceğim,düzelirim.Yarın yine hastane yolları taştan,incir ağacı hastane önünde olacağım ama iyi de olacağım.Lan ne olmayayım,kendimi yemekten yemek yiyemez oldum amk.Oysa bi kumpir olsa of fena çekti canım.Ah ulan Rıza Ortaköy'de olsam,şööle mis havasını içime çeksem EASTANBUL'un.Ama ı ıh yok.Nirde annem.

Bazıları şanslı doğarmış.Annem de beni kurak,kırak topraklarda doğuracağına,gideydi İstanbul'da doğuraydı.Ama tohumum işte.Kuruyasıca tohumum.Kurumusanı ta gönülden diliyorum,aksi halde,25 yaş farkıyla kucağıma bi kardeş almak istemiyorum,ulan ne zoruma gider,düşündüm de.Çocuğum olacakken kardeşim oluyormuş,ağzımı hayra açayım anam sus sus tahtalara vurayım nahtıhpat.

71!

Kaldı.
Gün.

O yea fak.Shit.

Ne için mi?
Karıştırmayın,işinize bakın lan.

***

Aşkını itiraf etmek ezik birşey değil,hatta güzel birşey.

Buna yakın cümleler kurdu bugün MY.E haklı da kendisi.Ona da sööledim aynısını.Ahanda burda da yazayım,çok sikik bi durum.Fena.Yormamak gerek bünyeyi.Raad olmak.Tamam bende.

***

Size de oluyo mu bilmem,bazen yazacak çok şey olup da yazacak az şey oluyo.Hı anlatabildim sanırım.Benim bu aralar fena.Bazen bi volkan gibi patlayarak sıçmak istiyorum,bazen yozlaşan cümlelerim oluyo.Saçmalamalarım meşhurdur,bunu aslında dert etmemem gerekirken,hayır dert etmiyorum,bilmem işte tuhaf.Ben de tuhafım normaldir.He işte bööle bi muallak içinde,muamma mıydı yoksa,arasındaki farkı bulmam gerek,sözlük kap getir Vişne.

Tamam sustum.

7 yorum:

  1. Bana deli diyene bak!

    Bana da oluyo. Hep tembellik!

    YanıtlaSil
  2. Of kumpir, ya da şöyle bir pizza olsa ne yerdik şimdi.
    Mideye en iyi gelen ilaç Alka-Selzen'dir her türlü şey için tavsiye ettim buradan.

    YanıtlaSil
  3. yazacak bişey bulamadım ama :) böyle okudum :)

    YanıtlaSil
  4. @ilnevyA,
    Tembellik değil lan,sadece karmaşıklık,ayrıca sen tembelsin olm,ben tembel olsam da bu gerçek değişmez.

    @wendy,
    Hı yesek kumpir,ama ben midye.ay heyt canım.

    Ama mide hapı diyosan,ı ıh daa ciddi bişi,yine de doktoruma sorayım hacım.Çok sağol!

    @yakamoz,
    e iyi ettin,iyi ki okudun.hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  5. hoşbulduk sende hoşgeldin
    iadeyi ziyarete geldiydim çılgın deli dolu bi kız gördüm sanki
    ama olsun yağdır ... sen biliyosun burayı :)
    içimdeki çılgınlık yazdı ben değil :)

    YanıtlaSil
  6. Lan şerro dedin bileğimi kestin. Ne kullanırdık biz bu lafı be :D

    YanıtlaSil
  7. @yakamoz,
    yağar mı bilmem de yağdırırım:)
    hoşgeldin hoş:D

    @il,
    e pampamsın:p

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!