3 Eylül 2010 Cuma

Çelişki İçime Kaçmıştı,Çıkardım


Uyumadım,uyku tutmadı,fenaydı.O'nu okudum,bir çırpıda yaladım yuttum.Yaladım yuttum deyince aklınıza saçmasapan şeyler gelmesin aklınıza,ramazandayız.Hatuna hem kıl oluyordum,hem de okumak için can atıyordum.Bir arkadaş,Hepimiz kıl oluyoruz o hatuna dedi.Tek değilim ya niohaha!Okudukça hatunla kendimi nasıl da nasıl da özdeşleştirdim aman Alllaım.Hatunu harbi gözümde büyütmüşüm oysa kendisi de bizimle aynı sıkıntıları yaşamış lan!Aynıyız.Harbi cidden aynıyık.Bazı noktalarda hatta böle ağlayasım bile geldi.Acıdım bildiğin lan,acıdım hatuna.Kendime acıdım aslında ya o durumu sktr et.

Sonracığıma pilotcaaanıııım,baktım da herkes bir anda O'nu taklit etmeye başlamış.Lan kendimden şüphe eder oldum.Hele birileri fena taklide başlamış lan niohahaha.Adını vermicem,ortalığı karıştırmıcam böööle sessiz kalmak daha güzel.Sinsiyim canım,az biraz.Niohaha Susuyorum diye beni salak sanan kaltak!Ben salak değilim,ben sadece susacak kadar asilim olm!Ayrıcca,ben salak olmaya hazırım,sen kaltak olduğunu kabul et yavruuuum!Niohahaha!

Başım ağrıyor işte,kötü,kaka,fena.Bütün her yanım ağrıyor aslında.Şööle bir masaj yaptırsam,bütün kaslarım başarılı ellerin altında erise gitse.Uyusam şööle huzurla.O yeah babe!NE dicektim lem ben,he,kaç gündür xyz ölsün,ölsün istiyorum,hatun yazabiliyoo,ben sade s*çış diye ortalarda cirit atıyordum.Ama ÖLME KIZ!YAZIK SANA DA YAŞA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!