16 Eylül 2010 Perşembe

Karı Gibi Kıvırma Olm!

Hemcinslerimin üstüne rakip tanımazdım.Dırdır konusunda ve herşeyin altında farklı manalar aramakta kadınlardan daha başarılı kimse yok diyordum ki bugün bu tezimi de yıktı elemanın teki.Sağolsun beni utandırmakta insanların üstüne yok.Eleman diyorum ki kendisi çocukluk zamanlarından kalan birisi.Ben ak diyorum o aaaa ben de ak demiştim de sen ak değil demiştin,sen şusun busun,sen bunu mu demek istiyorsun gibi cümlelerle bana geldi.Ne desem anlamadı,hatta kendisine beni kırıyorsun gerçekten uzatmayalım dediğimde bile,doğru benim duygularım önemli değil,hep ben de,hep bencil ol gibi cümlelerle geldi bana.Artık dayanamadım,resmen elim ayağım boşaldı,iş güç hak getire ağlamaya başladım,o kadar zoruma gitti ki hayır ne söylesem altında başka cümle arıyor eleman.Cümle arıyor,anlam çıkarıyor,saçma sapan kuruyor da yazıyor.Üsteğmenim bile gelip kolonya getirin,su verin gibi emirler yağdırdı.Resmen boşa aldım boşa.2.5 saat kadar laf anlatmaya çalıştım da anlamadı ben de bastım yeter yeter yeter diye.Kopyaladım da yapıştırdım.Bu sefer de acitasyona başladı.Bi erkekte tahammül edemediğim şeylerden birisi de acitasyon yapmasıdır.Acitasyon girişimi bile beni dellendirir yani o kadan kusmuk şeklinde.

Erkek dediğimn erkek gibi olmalı ne o kızsal tavırlar.Bi de amacın ne kardeşim.Yok ona değer vermiyormuşmuşum.La itinolu değer vermesek o kadar sana laf mı anlatıp seni ikna etmeye çalışıyorum.Amacım ne.Mazoşistim ama mazoşistliğim aşkla alakalı.Ne durduk yere üstüme geliyorsun.Nagu'nun da dediği gibi sanırım bütün manyaklar da beni buluyor.Dikkat KK,ben bulmuyorum,onlar beni buluyor.

Mıknatıs mı takılı lem kıçımda.Hani herkes sorunlu da ben mi düzgünüm.Yogg bööle bir iddaaam.Ama hani nedir bu azalmayan "mal" popülasyonum.Bana aşık o yüzden kuyruk acısı var diyemem.Şimdi durduk yere çamur da atamam.Ama beni rahat bırakın ya.Yapmayın Alla aşkına.Övündüğünüz o erkekliğinizi karı gibi dırdır yapmakla göstermeyin.

Aaaa bi de bana diyor ki ben kötü gün dostuyum,ööle bencil değilim,sen benim zor günümde elimden bile tutmadın.Beni aciz,güçsüz gördün ama ben hep ayakta dimdik durdum.La it ben seni niye öle göreyim,iş desen,benden daha çok deneyimin var.Yıllardır çalışıyorsun falan.Ne alaka.Ama bazı şeylerin sebebi benmişim gibi niye beni suçluyorsun e be kardeşim.Neymiş atandığı yerde ev bulamamış da ben de ona yardımcı olamamışım.Hönk!Hani sen aciz değildin,dimdik duruyordun,sana yardımlarımı da yetersiz buldun daha ne kıvırıyorsun lem.Sorunun varsa git sorununu hallet,bana bulaşma,oyarım gözlerini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!