22 Eylül 2010 Çarşamba


Bazen kötü bişey olduğunda seviniyorum.Hayrını göreceğime inanıyorum falan.Hayrımıza sandığımız şey şerrimize olabiliyormuş falan ya.He işte ondan.Olmadığına ve olmadığı için ağladığıma çok seviniyorum.Önceleri buna inanmazdım ne yalan sölüüüm.Sktir,bendeki şansın anasını satiiiim derdim,sayar söverdim,çok da kalp kırdığım anlar olmuştur hani.Bakmayın bana ağzım bozuktur falan da sabrımın son noktasına kadar savaş veririm kendime karşı.Ama işte olmayınca feryat figan basarım küfrü en dibine kadar.Karşımdaki kim olursa olsun küfretmeden ama küfretsen daha iyiydi modunda çıkışırım.Kızıyorum kendime ama kabul,fevri çıkışlarım vardır,e n'apayım içimdeki öküzü ancak bu kadar terbiye ettim.

Derken,zamanla herşey tersine çark ettiği için,ha işerken bile suratıma karşı işersem şaşmayın,o kadan yani,hani herife aşık olursun gider gay çıkar ya o hesap,alıştım.Alışkanlıklardan da nefret ederim,alışkanlığın bağımlısı olmak falan.La bu aralar çok ciddi mi konuşuyorum ne.

Bişeye heves etmeyeceksin kardeşim ben bunu bilir bunu söölerim.Mesleği icra edelim dedik,2skindirik sınavı geçemedim,bok var ya sınavın amk bu sene.Sonra mesela bi erkeği mi istedim,herşey yolundayken anasını sattiim çocuk topukladı.Bok var ya.Hayır cünup da gezmiyorum.Eli skinde gezen y*rrakkafalılar bile hayatı düzene oturtmuş,sanki bööle herşey olacak sırayla düzenle olacak gibi şakır şakır yapıyorlar.Vay amk nedir bu diyorum sonnasında çözdüm.

Heveslenmeyeceksin işte kardeşim,hevelesnince boku çıkıyor resmen.

2 yorum:

  1. Kötü bir şey olduğunda bende seviniyorum artık sonradan anlıyorsun aslında iyiymiş lan iyiki böyle olmuş böyle olmasaydı şöyle olurdu daha kötü olurdu diyorsun yani her kötülüğü kötülük sanma içinden bir iyilik çıkar derler işte inanırım.

    YanıtlaSil
  2. @Marla,
    Aynen ööle şekerim.Mesela düşünürüm hep,Delisevdam denilen it beni aldatmasaydı,ben susup oturacaktım,sonra ömür boyu boynuzla gezecektim.Ööle ööle her kötülükte bir iyilik vardır;)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!