24 Eylül 2010 Cuma

Kaymak İstersen Kayarım

Hepinizin amk!
Ne bu la!Bi insan nasıl bu kadar kaşar olabilir!
Hani size şu bahsettiğim kaltak vardı ya bugün yine delirtti amk karı beni.Eşekler siksin inşallah!Hatun bugün hangi görevi emrettiysek yapmadı,sanki babasının tükanı anasını satiiim neye göre,sen kime göre yapmıyorsun orosbu karı!Herkes gibi o da "0" dan başlamak zorunda anacııım!

Verilen görevi benim 8 yaşındaki kuzenim bile yapar: Dosyaları Alfabetik Sıraya Göre Sıralayacaksınız!

Sanki küçük dağları yık,yak,yeniden yarat dedik haspama!Alllaaam suratına sıçayım senin,suratsız orosbu!Artık kaltak değilsin,orosbusun gözümde.Hatun frikik verdiğinden habersiz frikik vere vere iş yapıyor,sorumlu amir ondan sorumlu olduğum için beni çağırıp uyarıda bulundu.Tabi ben de hatuna kaydım,ay asıl sinir bozucu olan hatunun bana çemkirmesi,herşey mi yasak aaa herşeyim mi gözünüze batıyor,bildiğin bunu sööledi,sanki dostuyuz,arkadaşıyız haspamın!Sıçtım çarkına,önce bi güzel ağzını yüzüne açıkta bulunan bulunmayan bütün deliklerine sıçtım,sonrasında yazdım uyarımı gönderdim amirliğe!

Diğerlerine niye bunu yapmıyorum ben ya,seni kaltak olarak da kabul ettim ama bişey emredildiyse görevden kaçmak senin haddine mi.Pişman mıyım.Hiç de değilim.Aksine rahatladım,herkes işini haddi kadan yapacak,aksi halde kaymağını değil ancak kaymasını yer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!