1 Eylül 2010 Çarşamba

Aşk Vol I:Platonik

NE anlatayım ki aşk adına?
Gerçek aşkı yaşayıp yaşamadığım hakkında bile fikrim yok!
Geçmişe şöööle bakınca cidden ne kadar tutarsız olduğumu görebiliyorum.Gerçi bu tutarsızlığın için kendimi de suçlamıyor değilim.Kendimle yüzleşmeye korkuyorum sanırım.Ama yüzleşmesem de gerçeklerden nasıl kaçabilirim!Yarı masum yarı haspa biriyim ben aslında.Neyse,duygusala bağlayıp şurda kendimi kesecek değilim!
Fonda arabeskin en babası,en böyle hardcore,en jilet hali...Sıfırından en keskin jiletler ve PARAMPARÇA!

Gerçek bu ama.Herkesin öyle pambıklara sardığı "ilk aşklarından" bende yok mesela.Ben aşka öyle pasparlak,pembiş gözlüklerle başlamadım.Ben de hep gözyaşı,acı vardı,ben öyle acı seviyorum belki de.İTİRAF EDEYİM,her zaman kendimde aşka yetecek kadar çok ama bir erkeğe yetemeyecek kadar az güç buldum.A version of EZİKLİK!Ne zamana kadar mı!Anlatayım da görün ne kadar malmışım!Malmışım diyorum,çünkü ergen hallerimden kurtulup ne kadar dişi ne kadar gönle,bedene hitap ettiğimi öğrendim.*
*Tabi hala kuyruk acılarım canımı acıtıyor.Evet,bir erkek beni reddetebiliyor.Tuhaf mı geldi?Sktr!

Erkeklere karşı olan güven-sizliğim efenim tohumun atıldığı gün ile başlamıştı.Peder beyin mala bağlamış hallerinden müzdarip olmuştuk.Olmuştuk diyorum,çünkü ben o zaman portakalda vitamin bile değildim,olsam olsam Vi olurdum.Çok mu başa döndüm ya.Tamam olm o kadar başa dönüp de Ferdi'den Müslüm'e geçiş yapmayacağım.La sksnz dinlemem zaten onları,Müslüm'ün coverları belki de o Ferdi'nin kıçından çıkardığı sese ihtiyacım yok.Konuyu toparlayalım.

İlk,orta ve lise yıllarım boyunca çok kişiyi beğenip,hiç beğenilmedim.Düzeltiyorum,lise sona kadar.Aslında çok erkek çıkma teklif etti ama ben hepiciğinin ruhunda bir Nuri Alço görüp itin g*tüne sokmayı tercih ediyordum.Yok,ben öle ulaşılmaz kızı oynamak istemiyordum,sadece birisine HAYIR deyince benim için uğraşsın istiyordum,bu da olmuyordu.Neticede erkek milleti ergen de olsa olgun da olsa içindeki hayvanı semizleyemiyor,aklı skinde oluyor.Ben çıkma teklifi ettikten sonra bir daha yüzüme bakmayan erkeklere küfrü basarken,aslında da ne onları ne kadar benimsediğimi,özlediğimi düşünüp durduk yere ağlıyordum.Ergendim ya her boka isyan edip mazoya bağlamalı,ağlamalı,gizemli olmalıydım falan.Adettendi bu!Şimdi bakınca,mal hem reddeden ol hem de THE ONE'nı kaybetmiş gibi gecelerce günlerce ağla,zırla,mektuplar yaz.

İşte sonrasında gel zaman git zaman,orta 3'deydik,anadolu lisesinde 7 sene okuyan şanslı veletlerdenim ben öhöm öhöm.Biz eğitim aldık ya!Neyse işte o sene lise hazırlık kavramıyla tanışmıştık.Bizden sonraki dönemden sonraki dönemde(dıdığımın dıdığı gibi oldu)işte o dönemde efendim lise hazırlığa yeni kayıt biri gelmişti ama nasıl birşey.Dibim düşmüştü.Gözümü ondan alamıyordum.Günler günleri kovaladıkça ben de onu kovalıyordum.Harbi kovalıyordum ya,tenefüste Deliyürek nerede biz orada.Eee o vakitler Deliyürek'in en iş yaptığı dönemlerdi,Kenan'a benzediği için değil de ööle uzun ve hani seksi olduğundan Deliyürek'ti.Parka mı gitti,parka gidiyordum,okulun yemekhanesinde mi hop ben orada,okul köşesinde mi hop gidilir.İcabında tek çöp sigara da içilir,yeter ki ateşim o olsun.Vay vay...Kaç kilo verdim,dersleri nasıl saldım,ömrüm hayatım ona yazdığım mektuplarla mı tükenmedi ama orta sondum,sıkıntılıydım,derslerime vermem gerekti kendimi,toparlandım,umursamadım,umursamıyormuş gibi yaptım da kendimi kandırdım.Olmadı.Yiyen bir daha istermiş ya o hesap.Fen lisesi sınavımı,o da neymiş.Ben zaten inektim.Sınavı da kazandım o ayrı.Gitmek istemedim,bilare anlatırım.

SONRA HAYATIM ALT ÜST OLDU!
Deliyürek'in,hem de kendi sınıfında,hem de her yerde el ele olduğu bir sevgilisi vardı.Kız kaşardı.Harbi kaşardı.Sonrasında,aynı bölümü seçince daha net tanıdım.HAFİF MEŞREF demek daha uygun sanırım.Kaşardı,kaşar olmasa da kaşardı,düşmandı o.Herşeyin en kötüsüne layıktı.Çünkü o olmazsa Deliyürek'le şansımız olabilirdi,ihtimal.Vay amk!

Her yerde onları izlemeye devam ettik,ettik diyoruz çünkü ben olmasam da arkadaşlarım vardı,Seninki şurda,orda bunu yapıyor diye az mı mesaj aldım.Oooo tabi o vakitler de cellphone ortamı sarsıyor.Benim de Nokia'nın takoz,en cebe girmeyen modeli var.Bütün okul inliyor resmen.İnliyor diyorum,abartı yok ha burada.7 sene aynı okulda okuyunca-artık kardeş oluyor,olmayanlarda yar oluyor.Onun duymasından tırsıyordum,la ne tırsıyorsam,ama gurur yaptım ya duymamalıydı asla!Ama ona yakın olmak ve BEN'i bilmesi içinde ölüp bitiyorum!Ne yapmalıydım,arkadaş edinmeliydim,kanka belki de,ya ne bileyim,hani ajan,işte ondan her an haber almalıyım.Oldu da.Servis arkadaşım sınıf arkadaşı olduğu için artık o sınıfta ajanım vardı.Başardım lan!Neyi başardım lan,bebeyi her gün emen,sömüren,ulu orta cilve yapan bir sürtük vardı.Ölmeliydi!Ne kadar çok uğraştım o kadar çok başarısız oldum.İşte ööle ben de vazgeçtim.Harbi vazgeçtim.Nerede,ne yapıyor,nasıl halde siklemedim,sikime takmadım harbi.İroniye bak lan,benim sikim mi var.İşte ben bu vazgeçişte,bıraktım,kendime neden o kaşar kadar önemli olamadığımı vurgulayıp durdum.Çünkü ben kaşar değildim.DIT!Çünkü ben o kaşara göre daha etli butluydum!O 34 beden giyerken ben 40 mı giyiyordum acaba!Evet,obeze yakındım.Çünkü ben saçlarını sadece kurutmak için fön makinesini kullanırdım.Çünkü ben kaşları,seyrek diye almadığı bıyıkları olan bir kızdım.Çünkü ben düzenli,çalışkan,başarılı bir öğrenciydim.Misyonlarım vardı,çiğneyemezdim.Bu yüzden kaybetmemeliydim.Çünkü beni kimse sevmezdi,çünkü beni kendi babam bile sevmedi.Oooo sebepler çok!Sahi ya ben kaşlarımı da liseden mezun olurken almıştım!Ama otoban gibi kaşlarım yoktu ki...

Zaman geçti gitti işte.Sömestr tatilinde ne olduysa,nasıl olduysa gizlice onu aradım.Sesini duymak için.Ama cebini değil.EVİNİ!Babası komiserdi ya numarasını bulmak zor olmadı, aradım da duydum da.Saniyelik,Alo deyişini.Kapattı.Heyecandan resmen damarımdaki akışkanlık hızı yükseldi.Sonra bir gün aniden benim o takoz cebim çaldı,arayan Damar'dı.Bana ne alacaksan Üsturupsuzzzz diye şakıyordu.Cep numarasını bulmuştu.Gülmeyin,valla öle eskiden telefon numarayı bulmak kolay değildi.Arayayım aramayayım.Yok aramadım.Text msg atmak daha kolaydı.Attım,saçma sapan,sen benden habersizsin ama ben seni seviyorum gibi birşey.Sonra da telefonu kapattım.Ne salağım,o zamanlar sent msg gelmiyor tabi.Kapattım.Meraktan ölesiye kapattım.Açmadım ta-ki okul açılana dek.

Sömestr bitti.Okula gittim,yine aynı melankolik,aldatılmış havada.Başkasıyla çıkıyordu ya beni aldatmıştı!Yine aynı okul açılışı,şiirler,şarkılar,sonra sonra biri bana bakıyordu.Bakıyor muydu bana mı öyle geliyordu.Yok la harbi bakıyordu.Damar'a msg attım,bana mı bakıyor diye,Evetttt diye cevap geldi.Ulan olmuştu bana bakıyordu.Üstüme başıma baktım,yok herşey normaldi.Herkes sınıfa çıksın komuduyla o basamakları nasıl çıktım,ben yerde miydim gökte miydim!Yok yok beni fark etti.Ama halen o kaşar vardı.Ben 2.olamazdım.Benle dalga mı geçiyordu.Hepsini düşündüm valla düşündüm.Ama umursamıyordum,artık okula giderken kendime daha çok özeniyordum,güzel olmalıydım.He lan hatta kendime şeffaf maskara bile almıştım.Bakıyordu lan,aleni bakıyordu,sonra o cuma günü.Halen bakışı gözümün önünde.Marş okundu,servislere giderken,bu servisin arka sağ koltuğunda,cam kenarında açık olan camdan bana baktı,gülümsedi,selam verdi.Ellerim ayaklarım birbirine girdi,haftasonu öncesi olur mu lan?Oldu!Bana baktı,Deliyürek bana baktı,haftasonu bunu herkese anlattım.Anneme bile!Gizli gizli elime geçen foto'ları çıkardım da gösterdim,bana baktı,selam verdi üstelik diye.İyi bok yedi!

O bakıştan sonra öyle bir süreçe girdik ki ah bilemiyorum,aniden tanışmalar mı,ardından gelen güzel haber: Revü kızından ayrıldı,artık hayatında kimse yok!
Aman Allah'ım bir şans diyorum,sayıklıyorum,hem derslere asılıyorum hem hayal kuruyorum,hem daha neler.İçtiğim sigaralar artık acıdan değil,keyfine lan!Keyif alıyorum,her nefeste onu içiyorum,of onu öpüyorum sanki.Aman Allah'ım,sigaramı elini tutarmışcasına tutuyorum.


Sonra bir gün geldi bu!Kızlarla öyle otururken,beden dersi çıkışı,servisi beklerken,Kızlar selam,nabersiniz?Bize biraz müsaade etseniz!Bir dakika ne şey Deliyürek,bana benle Allah'ım yoksa?
Yok,öyle beklenen son olmadı.Deliyürek bana benim yakın olduğum sınıf arkadaşıma çıkma teklifi etmek için yanaşmıştı.Hani derler ya film şeridi gibi gözümün önünden geçti diye,işte o film şeridi benim götüme girdi resmen.Nasıl sınıfa girdim,nasıl aniden çıkıp tuvalete koştum.Felaketti ya,o yaşta nasıl da duygusal oluyor insan az çok bilirsiniz,ağladım ağladım.Esas kız yanıma geldi.Pirtane.Ağlama dedi.Erkek dedi.Yapar dedi.Üzülme,bilmiyor musunu onu dedi.EVET,BİLMİYORDUM.BEN ONU ÖYLE BİR YERE KOYDUM Kİ.FENAYDI.Zaman cidden daha da hızlandı,ben bir daha Deliyürek'in adını anmadım.Baktı,görmezden geldim,kitaplarıma gizli gizli Üsturupsuz(L)Deliyürek yazdı,daha da kinlendim.Resmen onu sildim,vazgeçtim,yok ettim.I killed him in my brain olayına girdim.Daha da asıldım derslere,tiyatroya,kitaplarıma,takıma.Gerekli gereksiz çok şeyle uğraştım,kafam dolu olsun diye.Erkek'in E'sinden nefret ettim.Ve yaz tatili...

Oh ne güzeldi yaz tatili.Yoğundum.Tatil bana iyi gelmişti.Kuzenle yazlığa gitmiştik hatta,büyümüştük biz.Yaz boyunca zayıflamak için uğraşmadan zayıflamaya başladım,yüzmek iyi geldi,sonra bakmaya başladım kendime.EVET,HALEN KAŞLARIM ALINMAMIŞTI!Ama güzeldim sanki.Kendime olan güvenim gelmeye başlamış mıydı,yooo,ama iyiydim.Boşlukları dolduran platonik aşklar seçtim kendime.Yazlıktan,yaz aşkı.Sarı benim,kara kuzenin.Yaz bitti,aşkları da bitti.

Okul başladı.Artık LİSELİYDİM!Vay amk!Artık hani öyle üniversite şenliklerine gidebilirdim geceleri.Hatta akşam seansına sinemaya.Gittim mi?Hayır gitmedim.Cidden gitmedim ama ööle bir güç vardı sanki üstümde.Yapardım,yıkardım.İstemediğim ot burnumun dibinde bitermiş ya,bu sefer benim gölgemdi o.Biliyordum oysa,o erkekti ve sikininucundaolan aklıyla beni yeniden kendine bağlamak istiyordu.Siktirsin,öyle artık egosunu pışpışlayacak kişi ben değildim.

Zaman geçti gitti.Deliyürek kantinde,yemekhanede orada,burada masamdaydı.Sohbete dahil olmak ister gibiydi.Yine bir gün,o olmayan teklifin edildiği gün gibi geldi.Üsturupsuz ben üzgünüm,seninle gerçekten sevgili olmak istiyorum dedi.DONAKALDIM!Hani hissetmiyordum birşey.Yalanını skym,sustum,kaldım,kola içiyordum,yutamadım.Sonra sakince kalktım yerimden,Gözümde büyüttüğüm kadr değilmişin,erkekmişin dedim.Ve Deliyürek dizi müziğiyle,haydanindanidanidaninanay moduyla sınıfa gittim.İnanamadım,inanmıyordum ama pişman değildim.Cidden değildim.Ben onun sevgisindeki acıyı sevmiştim belki de.Hoş,aşk mıydı sevgi miydi bilemiyorum ama siktiriboktan birşeydi işte.Sonrasında,lisenin de öyle mattah birşey olmadığını öğrendim.Zaten o sene sonunda babasının tayini çıktı,İstanbul'a gitti.Üniversite yıllarımda bir gün onunla Bayezıt meydanında karşılaştık,değişmemişti yine aynı piçliği üstündeydi,sulandı,akıttı salyalarını ama sikime takmadım,büyütmüştüm o kadar.Adam değildi,halen adam kavramını bilemeyen biri olarak adam değildi diyorsam,bilin ki harbi değildi.

Ve sonrasında 2 sene kafamdan erkek figürünü çıkardım.Ta ki onunla tanışana dek...
Of yoruldum O'nu da sonra anlatırım.Delisevdam'ı...

DOTNET: Deliyürek İskenderun/Hatay'lıydı.Bunu belirtmek istedim,neden olduğunu sonrasında anlayacaksınız.Şimdilik mazosado hareketlere son vereyim de normal moda geçeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!