24 Eylül 2010 Cuma

Yaşayamadıklarımıza Ağlıyorum,Sana Değil

Aslında canım sıkkın biraz.Boktan bi güne "uyanmadım",çünkü hiç uyumadım bro!
Malum nöbetlerim vardı dün gece,tutunca tutuyoruz ya hani,sonrasında mesai.Beni bu yolda feda edeceksiniz,kaybınız büyük olacak!Tosun gibi bişeyim hmm harbi ööle mi oldum ne!Bütün gece boş boş tavana,yıldızlara falan baktım durdum,canım ööle sıkkındı ki,tavana baktım baktım,oturduğum sandalye daha bir kıçıma battı resmen,hani iki yanısı o muhteşem totomun resmen ağrıdı.Şimdi fark ediyorum ağrısını sancısını.

Size daha öncesinde Demir'den bahsetmiştim,he işte Demir'in bi kardeşi var,E* diye.O dün kurs için bizim birime geldi.Yaklaşık 15 gün boyunca bizim orada.Ööle bööle konu bir anda Demir'e ve bana geldi.Neden ööle oldu anlamadım ama Demir'le bişeyler yaşama ihtimalimiz bile olmamıştı.Zaten ben hep yaşayamadıklarımıza yanmıştım,hep aynı sözler verilmişti,e ayaktı bu biliyoruz da hani olsaydı falan.Hani verilen sözler tutulsaydı ay ööle bööle işte.İşte bööle skindirik bi durumdu bizimki,hani sıçmışın da bok kokusu etrafı sarar gibiydi.

Demir'in kız arkadaşı varmış,annesi bulmuş,kız arkadaş değil,gelin adayı diyelim,kendi memleketinden.E* bunları anlatırken yüzünde nedense bööle aptal ve hani ooooh azına sıçtım ya rahatladım baggg gördün mü,haşırt geçirdim şeklindeydi.Tam bu haberin acısını hissedemeden,Demir aradı,beni değil tabi,E*'yi.Sesini duydum ya başımdan aşağı resmen kaynar sular döküldü.Elim ayağıma girdi,bööle titredim falan.Boktan bişey.

Dışarı kendimi zor attım,ağlasam bütün gece şiş gözlerle gezecektim,sustum falan ama bütün gece boğazımda bi yumruyla gezdim,hani bööle folloş oldum amk!İçim dışıma çıktı,matkap girdi içime o kadar yani,bööle kasıklarımdan sinüs boşluğuma kadar bi sızı hissettim.

Zor mu olmalıydı herşey bu kadar.Bu kadar incitmeden güzel güzel olsaydı.
Hani sol yanım acısaydı yine de acırken hani bu kadar kanatmasaydı,kanasaydı da kansız bırakmasaydı,kansız için bu kadar acıtmasaydı!Oysa o kadar çok istemiştim ki O'nu.Gerçekten istemiştim.Şimdiye kadar sevgilime "eş" adayı olarak baktığım görülmedi,yok yok itiraf edeyim,Delisevdam'a ideal eş,ölümlük aşk gözüyle bakmıştım.

Ya o hep uzaktaydı ya ben hep.Onunla beraber geçirdiğimiz anlar o kadar az ki unutmak bile zor!
Mado'da buluşmuştuk biz.Ööle havadan sudan,eski günlerden konuşuyorduk,o gülüyordu ve bööle ağzı açık onu izliyordum.Resmen ağzından çıkan her kelimeyi içime sindiriyordum.Canım acıyordu,o kadan yakınında olup O'na dokunamamak ööle zor geliyordu ki.Sonra bi anda sıkıldık ortamdan,dışarıya çıktık,yağmur yağıyordu Ankara'da.Sonbahardı.

Bahçenin bi köşesine geçtik.Öööle ihtiyacım vardı ki sigaraya.Sigarasını yakarken O'na o kadar yakın olmak.Nasıl farklı bişey anlatamam,dibimde elimi uzatsam dokunurum ama dokunamıyorum.Delirmek gibi bişey.Bi anda titremeye başladım,o üşüdüğümü sandı ama ben üşümüyordum,bööle bi anda omzuma dokundu,üşüdün mü diye.Üşümedim,ölüyordum heyecandan,omzuma dokundu,ilk kez.

Sigaralar bitti,ayrılma vakti gelmişti,zıt yönlere gidecektik,2 eliyle elimi tuttu,dikkat et kendine,görüşürüz inşallah dedi.Ama o son görüştü.Bi daha görmedim O'nu.Ama olsun O bana dokunmuştu.Askerinin omzuna dokunur gibi dokundu,bööle koçum nasılsın der gibi dokundu,sıcacıktı elleri,hem elimi de tuttu,dokundu bana,askerine dokunur gibi dokundu,biliyorum.Ama olsun.

Yağmur yağıyordu,yağsın amk ben de ağlıyordum.Konuştuklarımız neydi,neye güldük,ne ettik bilmiyorum,hatırlamıyorum da ama ben biliyordum ki O'na veda etmiştim.Yaşayamadıklarımıza,birbirimizi acıttığımız anlara,boşa geçen zamanımıza...ağlıyordum!

Dün bunlar aklıma geldi,O'na hiç veda etmedim ben,o kadan ağlattı beni ama ben ona hiç veda etmedim.Veda ettim dedim ama etmedim.Oysa dün akşam sesini ööle duyunca,E* ööle anlatınca evet veda ettim.Yine O'na dair o şarkıyla...

GOOD BYE MY LOVER!GOOD MY FRIEND!
YOU HAVE BEEN THE ONE!YOU HAVE BEEN THE ONE FOR ME!

6 yorum:

  1. Adam duygusala bağlamış. Kendine gel kendine ; kıl oldum abi

    YanıtlaSil
  2. @Telekinesis,
    Dün sana ben regl döneminde gibiyim demiştim sanırım,hatırlıyorsun sanırım di mi!Anlayış göster,la iki nazımızı çek falan.Sümüğümü sil falan!

    YanıtlaSil
  3. ne sinir bebe la ayar oldum üzme kendini

    YanıtlaSil
  4. @Telekinesis,
    Sen zaten dünden beri peçetecisin.He bi de apartmandan indin gittin gelemedin he!

    YanıtlaSil
  5. @Lazanya,
    Aman yaaa sorma malın önde gideni!Boşverdim hıh!

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!