22 Kasım 2012 Perşembe

LimangoBox


Hasta yatağında insanın yapabileceği en güzel şeydir belki de alışveriş. Ne yapabilir ki başka insan?
Ben de o silsileye katıldım, paylaşayım dedim. Oldum olası E-Ticaret muhabbetine hastayım, vallah billah. Hele  de böyle uygun fiyata birşey gördüm mü ya da ne bileyim deneme boy ürünler falan içimdeki uyuyan canavar uyanıyor, elimde değil.

Ne zamandır gördüğüm ama cesaret edemediğim bir uygulamaydı aslında bu. Limango'dan epeyce alışveriş yaptığımdan kendilerine güvenim tamdı, o ayrı. Amma hani bu benzeri uygulamaları yapan firmalardaki gibi acaba sorusunu kafama getirmedi desem, yalandır. Derken, battı balık yan gider, ne kaybederim ulaaaan dedim ve sipariş ettim.

Her ne kadar kutunun elime geçiş süresi sevgili gıcıkolasıca Yurtiçi Kargo çalışanları yüzünden gecikse de sonunda aldım. Zaten bunu ayrıca, uzun uzun destansı anlatımımla yazmam gerek, ne zaman Yurtiçi Kargo'dan bir beklentim olsa, sağolsun bulunduğum yerdeki şube çalışanları zile basma tenezzülünde bulunmuyor, ille de ayaklarına gidiyoruz zakzukların. Hayır, takip koduyla takip ediyor, en kibar halimle şubeyi arayıp kargom var lütfen zile basın, kağıt koymayın, olmazsa mevcut numaradan arayın, evdeyim bugün desem de pek de sallamıyorlar sağolsunlar. Burada yetkililere sesleniyorum: Kayın fırçayı, hastayım lan yazık! 

Derken, kutunun kutu kalitesi pek hoş, tasarımı beğendim. İçinden çıkanları tek tek fotoğraflandırmayacağım ama bir bakın neler varmış, anlatacağım.


İçinden totalde 14 ürün çıkıyor, bunun yanı sıra +2 ücretsiz kargo imkanı sunuyorlar. Duyduğuma göre, daha önceki kutular daha iyiymiş, +3 kargo ne bileyim işte, ürün sayısı fazlalığı falan. Bu duyduklarıma rağmen, ben şahsen çok beğendim. Gelelim ürünlere ve fiyatlarına:

Max Factor 2'si 1 Arada Fondöten+Serum 30 ml : 62 TL

Ürünün numünesi çıktı, ama kendisini pek beğendim. Gelecek ay, mayış yatınca alacağım,BB'lerden daha etkili, yağlanma yok, akma yok.

Skincode Yoğun Sıkılaştırıcı Serum 150 ml: 100 TL

Yine numünesi ama hani yeterince doluydu içi, birkaç kez kullanılabilir. Daha denemedim ama aldığım tepkiler ve okuduğum yorumlar iyi olduğunu gösteriyor, eğer gözenekleri genişlemeye meyilli bir cildiniz varsa, neden olmasın?

RefectoCil Kaş ve Kirpik Boyası 15 ml: 17 TL

Bunu bir arkadaşa vereceğim, onun kullandığı marka, kendisi İngiliz sarılığını taşıyan en İngiliz bence. Benim Türk tenim, buğday renge uygun kumrallığımda ihtiyacım yok, zaten oldum olası kaş boyamaları beni irite ediyor, neyse.

Alix Avien Ruj 4 g.: 16 TL

Gerçek boyutunda olan bir ruj, cidden bu ruj geldi ki ben ruj manyağıyım, rengi de şansıma en sevdiğim tonlardan çıktı. Pek yumuşak, pek mat, pek sürümü kolay. Hııım.

Pastel Parfüm 75 ml: 26.90 TL

Minnacık bir şey. Koklamadım bile. Pek beğeneceğimi sanmadım. Kardeşim böyle minnakları cüzdanında taşır, ona veririm diye beklemede.

Alterna Şampuan ve Saç Kremi 250 ml: 55 TL

Yuh! demeyin. Bugün büyük boyutunu sipariş verdim, ilk kez saçım tararken bile dökülmedi, minnacık numünesine güvendiysem düşünün bre.

NOB Oje Temizleme Mendili 30 Adet: 3.50 TL

Valla beğendim, gerçek boyunu göndermişler, ellerine sağlık. Çıkarıcısı çok kaliteli, fiyatı da uygunmuş ama nereden bulurum bilemedim.

Dove Cream Bar Sabun 50 gr: 1.50 TL

Orta boyunu göndermişler, adını öyle koydum. Zaten yıllardır kullanıyordum, iş yerine götürdüm, mis oldu mis.

WP Wipe Makyaj Temizleme Mendili 20 Adet: 6TL

Gerçek boyunu göndermişler, şimdilik fena değil ama ben yine makyaj temizleme sütünü tercih ederim heralde, bu tam çantalık.

Pastel Oje 18 ml: 2.45 TL

Biiiikere fiyatı her yerde 2.50 bizi kandırmayın:) Rengi gold. Hiç o rengim yoktu, iyi oldu, kocaman da boyu oh sürer sürer gezerim:)

Alix Avien Göz Kalemi : 3.60 TL

Şansıma siyah geldi, pek sevdim. Sürümü kolay, dayanıklı. Fiyatı da uygun ama sanırım alerjik muhabbeti araştırılmalı. Ben gibi her boka alerjisi olanlar temkinli napsıııın.

Coca Cola Dudak Parlatıcısı 4g.: 5 TL

Bunları kim alır diyordum, gerçek boyu geldi. Denemedim, bulantılarım var diye ama deneyince günceller  burayı yazarım, söz.

Bioderma Yüz ve Makyaj Temizleme Toniği 500 ml: 60 TL

Minnacık minyatür boyu geldi ama hani cidden söylendiği kadar etkili, elimdeki bitmeden bunu denemek amaçlı sipariş verdim, hadi bakalım battık annem!

Rexona Deodorant 35ml: 7.50 TL

Mini boyu geldi ama çantaya atmalık, ben iş yeri dolabıma koydum, zaten kullanıyordum, pek iyi oldu.

Açıkçası gelecek ay da almayı düşünüyorum ama hani bana böyle esktra ürünlü bir kutu gönderse Limango keşke.

He ücretine gelince, sadece 17.99 TL ve bunu 3 taksite bile bölüyorlar, ilginç di mi?

Bir LimangoBox - Üsturupsuz Yazar Deneyim Günleri'ne son verirken, dualarınızı istiyorum, bu günlerde çooook ihtiyacım var, yoksa 4 kollu bekler beni.

xoxo

6 yorum:

  1. canımmmm geçmiş olsun ne o hemen 4 kollu falan tövbe de!!! bir an önce Allah şifa versin sağlığına kavuştursun.

    Cicilerini güle güle kullan ben de aldım Lİmangobox ama her ay yapacaklar mı ya da üyelik sistemi var mı bilgi alamadım :/

    öpüyorum seni kendine iyi bak Üsturupsuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ama nefes alamamak nedir anladim olecegim valla.

      Tesekkur ederim kuzum cok tesekkur ederim ve yok her ay normal alisveris yapar gibi yapiyorsun, uyelik muhabbeti yokmus yani:)

      Operim canim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yeni sistem oyle kuzum, ben bile verdiysem verilir:)

      Sil
  3. Peki ne sıklıkla bu ürünleri alabiliyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ben de pek net bilmiyorum Adsiz. Simdi az once tivit attim biraderler ses etsin ben de sana ses ederim:)

      Sil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!