2 Kasım 2012 Cuma

Bir Oda Dolusu Yarı Çıplak Kadın

Acidcow.com'dan alınmıştır

Yıl olmuş 2012, hala hastanelerde röntgen odalarında çıpıl çıpıl bekleyen hatunlar var.
Yazık Türkiye'm yazık!

Bugün kaç haftadır bünyemde baş gösteren göğüs, sırt, bağır, böğür ağrılarım için doktora gittik. Oldum olası hastanelerden nefret ediyorum, elde değil, şu zavallı bünyemin yediği iğneyi ilacı, serumu hortumu neslimin genç insanları yememiştir, sittin senede kalıbımı basarım, yemeyecektir, bilirim. Yapacak pek bir şey yok işte, nasip dedik, kısmet dedik, çekiyoruz şükrederek.

Doktora gitmek de pek bir sorun değil de, hani o doktorlardan daha bir doktor olmuş, profluklarını sanki dünyanın en ünlü Tıp Akademisi'nde bitirmiş olan hasta bakıcı ve bilmem neyimin, kıçımın kenarı hasta kayıttakilerle konuşma zorundalığı var ya canı çıksın. Hayır, sanki neyime kasılıyorsun, bokumu ye it evladı, sanki lütfeder gibi konuşmalar falan.

Alt tarafı, hasta dosyasına adımı yazıp sıra numarası verecek de bir ton surat.

Zaten anlamıyorum ki neden insanlıktan nasip alamamış nerede it var nerede göt var, devlette, sağlık kurumlarında, eğitim mekanlarında maşallah baş köşede kendileri.

Eziklikten midir artık yoksa cahillikten midir bilemem ama havasından yanına yanaşılmıyor haspaların. Hani bu türlerin kadınlarına alışmıştım, taaam dedim, karı milletidir normaldir de erkeğine de pek rastlamamıştım. Hor mu gördü nedir bilemem ama sorduğum sorulara bile pek de cevap verme zahmetinde bulunmadı bugunki hasta kayıt elemanı. Kendilerine mesleklerini sorsanız tıbbi sekreter derler ya siktirsin ibne. Zaten bunu da anlamıyorum, ne zamandır sekreterler yönetici asistanı, hasta kayıt elemanı tıbbi sekreter, garsonlar servis elemanı oldu. Hayır, küçümsediğimden değil, yanlış anlaşılmasın da insan mesleğinden utanır mı? Utanacak şey vermesin Yaradan, bu ne eziklik dürtüsü. He, bir de şu var, biz sizin 4 senede aldığınız eğitimi 2 senede sıkıştırılmış şekilde alıyoruz. Hı anan zaaa xdxdxd

Kime neyi ispat etme çabası, ayıp mı la?
Herkes doktor olaydı, hastalarla ilgilenecek  hasta bakıcı kim olacaktı?

Neyse, konuyu daha da saptırmadan, geçtik doktorun odasına, kendisi artık can ciğer kuzu sarması, neredeyse 1,5 senedir git gel yollar patiska olduğundan, daha anlatmadan bir film görelim bööle olmaz Üsturupsuz dedi. Sevdiceğim de kendi kelamını anlattı, röntgen odasına doğru yol aldık.

Acidcow.com'dan alınmıştır

Türkiye'nin göz bebeği, İstanbul'un Avrupası'nda, röntgen odasına giderken resmen gözümün önünden yarıkapalı gözlerle izlediğim türlü filmler geldi de geçti. Bodrumda bulunan röntgen odasına giden yol rutubetli, bir o kadar karanlık, bir o kadar da tuhaf. Hani ampüller yarı yanar söner şekilde. Kıyıda köşede eski medikal malzemeler, mesela bir dişçi koltuğu fil devrinden kalma, yok işte kutular, serum takılan o askılar falan, resmen bööle kanım çekildi. Sevdiceğim'in arkasına saklandım. Röntgen odasına girdiğimde bir abla elinde kitap okuyordu, kitabı biii za'met bırakıp gir odaya soyun dedi ve demesiyle içeride 3 kişi daha yarı çıplak bekliyordu. Soyunma odasına asılan südyenlerden durumu anladım. Üzerimde askılı, beklemedeyken etrafa baktım.

Yıl 2012 olmuş, röntgen çekimi tam bir fiyasko.
Miladı dolmuş bir cihaza sırası gelen geç modunda bekleme sırasında.
Yarı çıplak.
İstem dışı milleti izledim.
Suratlarda çıplaklığın verdiği utangaçlık.
Bir telaş, bir tuhaf hal.

Bir yandan da sağlık teknisyeninin suratsızlığı. Bok vardı geldiniz, kitabımı okuyom ben laaan şekli. Sıra bana gelince, utana sıkıla çıktım 3 saniye sonra indim. Aceleyle giyinip odadan çıktım. Telaşıma anlam veremeyen Sevdiceğim kocaman bir kahkaha patlattı. Kendisi röntgen konusunda benden daha deneyimli olduğundan normaldir geçen geldiğimde içeride 6 erkek vardı sırada dedi.

Ulan dedim.

Gerçi pek şaşmamak gerekir, ameliyat sonrası hamile kalan genç kızlar, içinde bıçak unutulan ablalar, komada tecavüze uğrayan kişiler, çocuğu çalınanlar ve dahası.
Türkiye işte burası. Yıl 2012 olsa ne yazar 2022 olsa ne yazar, hedefi 2023 olsa ne yazar 2013 olsa ne yazar. Sıçtığım bok aynı, ha koyu ha açık.

P.S:  Sonuçlar Pazartesi alınacak, dualar edile.

12 yorum:

  1. ohaaa! resimler çok kapalı. başlıkla hiç uyuşmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uhea resme mi geldin dostum:)
      affola o zaman.

      Sil
  2. yazilarina hep yorum yapasim var ama sonunda ahanda böyle kitlenip kaliyorum. gerekeni demissin, biz ne diyelim daha.

    bu arada "filolog" muhabbetine girdiklerime senin yaptigin gibi "anan" demeye devam edecegim. doktora yapana kadar idare edeyim ben de, yapacak bi sey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruma ne gerek var annem, selam desen yeter.
      hayır, bir de şey vardı zamanında, "iş bulabiliyor musunuz bari?"
      yok biz kendimizi güdüyoruz filolog okuyunca.

      Sil
  3. geçmiş olsun.seni nasıl anladığımı anlatamam:)nasıl bi cümleyse..ölümle boğuşurken 39 derece ateşle beni bi mr aletine soktularki allahım heralde bunu da vinci çizmiştir ilk mr aleti olarak filan diye fantezi yaptım o ateşle ve haliyle çığlık çığlığa çıkarmak zorunda kaldılar beni korkudan mr a girene kadar öldüm dirildim bi daha..
    hem o sekreterler ne öyle ya sen benim durumumu doktor-hasta ilişkimi biliyomusun ki yok seni şimdi görmez kabul etmez vs konuşup duruyosun dimi bende cepten aradım canım doktorum geldi aldı beni de slak göt oldu kaldı..
    amann ne doluymuşum baksana seni okudum çözüldüm boşver takmıcaz onca soruna bide onlarımı düşünücez.

    inşallah sonuçlar iyi gelir.taş gibisin sen ya biliyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sekreterler var ya ölsün diyorum artık töbe estafurullah.
      rahatladıysan eğer yazı yerine ulaşmış demektir:)
      umarım iyi çıkar sonuçlar da cidden bıktım annem bıktım hastane,doktor. millet diyor zaten çürüksün diye of.

      Sil
  4. sana ne diyim bilmiyorum ki harika anlatmışsın
    alkışlıyorum sadece..maalesef manzara böyle..

    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz efenim.
      aslında herkes birşeyler dese birşey olur diyeceğim ama son 29 Ekim'den sonra, anladım ki konuşan fişleniyor.

      bloguna geliyorum, artık yorumlarımı kabul edersin acizane;)

      Sil
  5. Üsturupsuzum canım benim güzel anlatmışsın ama az demişsin az daha bi söveydin daha iyi olacağıdı. Özgür JACK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla elimden geldigince kibar davrandim ne diyeyim, cani ciksin hepsinin tobe estafurullah.

      Sil
  6. böle ciddi bi yazıya şu fotoları koymasana insanın dikkati dağılıyo.
    :)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!