27 Kasım 2012 Salı

#bimilyonneden: Nedensiz Mutluluk :)

Bazen moralin bozulur, bazen hiçbir şey seni mutlu etmez.

Bazen tam tersidir, her şey ama her şeyden mutlu olursun. Hatta o kadar mutlu olursun ki, etrafına da mutluluk bulaştırırsın. İşte tam öyle bir sabahtayım. Bi uyandım, kendiliğimden bi mutluluk yapışmış üstüme! :)

Önce ‘Bonino’ ile oynadım. Kendisi kedim olur, sonra bütüncül mutluluğumu ona da bulaştırdım.

Sonra Twitter’da şöyle bir şeye denk geldim. #bimilyonneden hashtagiyle herkes daha iyi bir dünya için milyonlarca şey yazmış. Ben de yazdım. :) Bence siz de yazın!

Hadi hoppa, daha iyi bir dünya için bi milyon neden var. Eminim var! :)



Bir bumads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

  1. ben bu bloga girince mutlu oldum mesela şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy Mia'm caniiiiim ben de bu yorumla cok mutlu oldum ki:)
      Keske herkes sen gibi dusunse o zaman hiiiic izleyicim gitmez 1 kisi gitmis :(

      Sil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!