19 Ocak 2011 Çarşamba

Yoruldum çünkü gereklilik kiplerinde yaşamaktan demiş Ahmet Telli.

Yüreğini yirim la!

Okuyup da okuduğunu belli etmeyen cinslerdenim ben.Bazıları mırıl mırıl ortalarda gezip okudum,okuyorum,okuyacaaaaam modunda geziyo ya,bööö.Ama Allaaa için kendimi Nagu'nun yanında ezik büzük kaldım,hatun da ööle bi kitap arşivi var,ööle bi okumuş etmiş ki bi de minnak minnak not almış la kalakaldım - da bugün Pink Freud'un da kitap çıkardığını görünce gidip kitaplarıma dokanmak,biraz sıkılan canımı okşadım.La bu aralar amma can sıkıntısı oldu ben de,resmen ödem yaptı,göt göbek cinsinden.Sıçarım ha!Canım fena ekşili köfte çekti bi de.Hı evet.O cinsten.

Sonra eski günlerdeki gibi balkonda Baileys mi içsek,buz gibi soğuk hava.Sıcak çikolata,malibu ve baileys.Hııım dadından yenmez gari.N'apsak la içsek mi.

Fena öpüşesim var olm!

Hı evet,bööle sarılmak falan da istiyorum.Sıcaklık özledim.Kaşar lan bu karı demeyin,sizin hiç olmaz mı bööle birinin size sarılıp sizi kucaklamasını arzuladığınız falan.Bööle hani gözlerini kapatınca oh huzur mis falan ayağına.Zor la bu zamanda nerde bulacaksın bööle birini.Herkes am,göt,sik derdinde.Hı taam o da lazım,gideri olsun da la nereye kadar abo,duygusal terminatöre bağlayacam ha,Doğuş mu dinlesem la.Göt!

Anneannem var benim,onun köftelerini özledim bi de.Sıcak,şişkin,maydanozlu ve off nası da kızartılmış.Canım istedi lan.Şişecek bi yerlerim.Şişmesin lan,sonra ağzıma girecek göğüslerim.Noluyoz lan.

Hiç.

9 yorum:

  1. hatun akşam akşam canım köfte istedi lan

    YanıtlaSil
  2. Anneanne köftesi çekti canım!

    YanıtlaSil
  3. @TO YOU,
    Lan o kadar şey yazdık bunu mu çekti canınız!Koptum amk!

    YanıtlaSil
  4. hatun bizim suçumuz ne? gecenin bi yarısı zaten acıkmışız, yoldan gelmişiz. köfte diyosun, maydonoz diyosun, içli diyosun dışlı diyosun.... Ala ala...

    YanıtlaSil
  5. @KÇK,
    Of lan benim de canım hala çekiyo resmen şişti la şişti,off olsa da yesek.Yanında pilav ve patates püresi falan of!

    YanıtlaSil
  6. Bak kadın, hala çalışıyorum. Daha eve gitmeme bir saat 16 dakika var. Kaybol gözüm görmesin len. Üsturupsuzca hırpalarım seni:)

    YanıtlaSil
  7. Bazen mahallede bi apartmandan enfes yemek kokuları duyuyorum, inan ki hangi evden geldiğini bi bulsam gidip kapılarını çalıcam. "Aynı rahmetli anneannemin yemeğinden kokuyor sizin eviniz." dicem. O kadar özledim lan. :(

    YanıtlaSil
  8. @KÇK,
    Ama her ayın 15inde kartı Atm'ye takıp maaşı alan da sensin,deeet şikayet etme!

    @Leah,
    Oy şey bişey diyemedim.

    @NoGOOD,
    Teşkür ederim de :$

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!