26 Ocak 2011 Çarşamba

Surveys RELOADED



Zamanında yapmıştım da bu anketleri,sonrasında sırra kadem basmıştım.Ama kayıt altındaydı.Yorum yapmayacağım da alayınız ne narsistsiniz lan,millet sizden kötü de yazsa ki ben kötüler demiyorum,sakın saptırmayın,sonra bi Pucca bi Sami ne bileyim bi French beni arayıp hakkımda yerli yersiz konuştun demesin,yeakyeakyeak,işte efenime sööleyim,kötü de yazsalar alayının kitabı var,sizin neyiniz var.Ha sanki benim bi skim var gibi konuşuyorum ya sıçayım aklıma.Koptum lan amk!

10 yorum:

  1. saracak yer arıyosun hatunum şöyle derin bi nefes al çiçekler böcükler falan ya da git bi duvara kafa at (yok lan şaka yaptım atma dur dur:)))

    YanıtlaSil
  2. @KÇK,
    Seviyom lan sarmayı:)Anneannem yapsın ama oh mis!

    YanıtlaSil
  3. :)gelip kamulaştırıcam lan anneanneni, köfte yapar, sarma yapar.. bizim anneannemiz yok diye mi bu havalar hatun:D

    YanıtlaSil
  4. @KÇK,
    Sen yeter ki iste,yeter ki ye anneannem alayına yapar,zaten alaya yetecek kadar yapar,üzülme bebişiiim!

    YanıtlaSil
  5. doğru yere barnak bastırmışın nan...

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!