28 Ocak 2011 Cuma

Çuku Reklamı Değil,Baklavanın Tadı

Oyhş.

Veririm ulan.Aklı erkekten ziyade çok şeye basan bi hatunum aslında ama ne zaman bu reklam çıksa ergenler gibi elim ayağım titriyo,hatta elim ayağım boşalıyo lan.Bütün skik sinirlerim bi anda yumuşuyo,resmen spa etkisi yaratıyo.Oyhş.Alla yaratmış,bi daa bakmış,ulan bi daa yaratıyım demiş.Töbe haşa,çüş lan.Kaç gündür,hangi ortam olursa olsun reklamı salyalarımı sile sile izliyorum,fena.Hani ayak üstü veririm ulan,taze parça dediğim şeysi bu sanırım.Erkeklerin göt meme am gördüğündeki tepkilerini komik bulurken,bu 3leme,3 zati lokum,3 parça,3 fıstık anam nerdesin 3 erkek insanı resmen tükürdüğünü yala lan,erkeklere bok atma bi daa hı cızsss dedirtiyo.Adamlar ne yapmış net etmiş de 7/24 kas'a mı sarmış,paso orayı burayı baklavaya mı döşemiş.Bak yine elim ayağım titredi,resmen orgazm olcam lan.Reklamı izledim bidaa bidaa izledim de o yeah fak mi beybiiii mode:on şeklindeyim.

Etrafımdaki beyler bayanlar da reklamı izledi,izlettirdim,götü göbeği aşırısıyla salmış olanların ilk tepkisi ulan karı milleti işte diye başladı da aynı kelamları doğum yapan karılarının ardından söyleyen,sayıp sayıştıranlarda kendileriydi.He evet,bende de var göt,göbek de bi miktar,ama kocaman göbeğe tahammülüm yok lan,erkek de hele of ne o Türk kası sıçarım.Tabiiiiii tabiiiii gördün bu erkekleri beğenmezsin di mi layn Üsturupsuz,oysa dün paso aşığııııım ulan diye yırtıyodun ortaları,ne sikkoyum lan.Neyse lan konumuz benim sikkoluğum ya da aşk'ım falan deel,biri aşk mı dedi o ne la?!.

Ama Allaaa sen söle nası bişi la bunlar,reklamı izlemeyenler reklam şeysinin üstüne tıklasın,tabi kıskanırsanız tıklamayın lan,enişteniz olabilir 1'si ya da hepsi,basmayın küfrü,derken ööle işte.

Orgazm olmak gibi lan,bööle bakıp bidaa bakmak,anam yiriiim seni lan naraları atıp o yeah hot diye haykırmak.Of elim ayağım götüm başım titredi.Geliyo mu ne!

9 yorum:

  1. ben de izledim yav reklamı. allah sahibine bağışlasın (sana yani:) fekat yakışıklı erkek sevmeyenlerdenim be güzelim. niye bilmiyorum da böyle kaslım maslı, cillop gibi herifler cezbetmiyor beni. hasta ruhlu muyum neyim a.q.

    YanıtlaSil
  2. benim bu arkadaşlardan pek bi eksiğim olmadığı için alınmadım, küfür de etmedim dolayısıyla, allah sana da nasip etsin bi tane inşallah, tez zamanda inim inim inleyip orgazmlar olasın

    YanıtlaSil
  3. @KÇK,
    Kıııız bakma bana,ben de ööle göbüşlü erkek severim ama abartı göbüşlü değil,ama bunlar tam bakmalık,tadımlık,şööle hani hı ne derler,beslemelik,seksiler ama di mi?

    @toprak,
    Hı tabi evet,anladım.Bana nasip edecekse başkasını etsin,bunlar göz zevkine yeter.

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım valla ciddi söylüyorum, sen sana asıldığımı mı düşündün ki? böyle bir niyetim olmadı be, istihap haddim dolu, sadece sanada nasip etsin diye temennide bulundum.

    YanıtlaSil
  5. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

    YanıtlaSil
  6. tamam teslim oluyorum, kel kafalı göbekli höt boyluyum o adamları da aciip kıskanıyom

    YanıtlaSil
  7. @toprak,
    Lem ne asılması? Nerenden uydurdun hacı?Kıskan kıskanma olayım o değil:D Ne diiyiin:p

    @coach,
    yea babe!

    YanıtlaSil
  8. ya aslında ben kendim asıldım mı diye düşünüp hayıflandım, öle bi tahrik ettinki, bu arada valla ben ordaki adamlara benziyom :))

    YanıtlaSil
  9. @toprak,
    benden dengesiz çıktın la,karar ver:p
    iyi benziyosan da düşürdüğün kız çogh olur:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!