26 Ocak 2011 Çarşamba

Kendini Kandırma,Sen Kadınsın!Gücünü Erkekten Değil,Kendinden Al!

Harbici kız olacağım diye paso erkekvari hareketlere bürünen hatunlara gelsin bu yazı.

Dürüst olmakla,açık sözlü olmakla alakası yoktur yaptığınız bu hareketler.Lezbiyen ilişkilerde erkek rolünü üstlenen hatun gibi görünüyosunuz uzaktan.Komiksiniz.Ağzı bozuk olmakla harbi olmak arasında kurduğunuz korelasyona bayılıyorum.Hele de var olmayan bi korelasyona inanıp,başkalarının da buna inanmasını beklemeniz olabildiğince komik.Hı bildiğiniz komik.Hatta götümle gülecek kadar beni benden çıkarttınız.


Orda,burda,sağda solda,en afillisinden en salaş kafelerde,ortamlarda sizi görmek istemiyorum.Sigarayı tutuşunuz bile içimdeki Panter Emel'i ortaya çıkarmama neden.Şööle ağzınızın ortasına iki tane yardırıp sonra da Cüneyt Arkın edasıyla suratınıza tükürmek istiyorum.Cidden!Samimiyim!Yaparım da!

Delikanlı Hatun diye bi sıfat varsa ya da artık neyse bu yakıştırma mı denir,yakıştırma varsa bu yakıştırmayı kabul etmenize bile kıl oluyorum.Erkeklere özgü bi özelliğin size yordanması ne kadar da akla yatkın!Sadece erkekler mi delikanlı olur,sadece mert olan karşı cins midir diye sorgulamak gelmedi mi aklınıza?Dürüst kız denmesi size yetmez mi ulan!Seda Sayan gibi Kadırgalı Aysel modundan kendinize indirememeniz dürüstlüğü.Of sinir bozucu!

Dobura dobur.


(Bkz:Sözünü esirgemeyen,düzgün,dürüst,lafını sakınmayan,patavatsızlıktan uzak)


Bu tür sıfatlar size yetmez mi ulan?

Dürüst hatun olmak için illa erkek gibi oturmak,erkek gibi bardağı tutmak,erkek gibi konuşmak mı gerekir?Kırmızı rujuyla dürüst olamaz mı insan?Erkeksi tavırlar sergilemeden,aslında benim pipim var ama sizi sikmiyorum hallerini bi kenara bırakıp,en seksi en düzgün en hanım en cici en mis hatun olarak dürüst olmak zor mu?

Sonrasında,erkek cinsi kız cinsi için,alayının amk hepsi kevaşe heps ikili oynuyo,kız değil mi amk işte farksız ulan dediğince en yırtıcı halleriyle kendinizi nası da korursunuz.Ulan siz önce hatun olmak nedir,hanım hanım oturmak nedir öğrenin.

Erkek milletini olmayan skinize takmadığınızı sööleyip de sonra koca meraklısı gibi orda burda boy göstermeyin.Herkes evlenecek,her bayan illa ki evlenecek,evlenmeyeceğim diyen hatun da evlenir,evlenecek.Bu kuraldır.Erkek arkadaşı,sevgiliyi el kiri gibi lanse edip sonra çocuğun içine düşüp evlilik ne zaman hayallerine girmeyin.Evlenmeden oğlan evi,kız evi olaylarına dalıp sonrasında kraldan kralcı olmayın ulan.

Bu tür olaylara girip de insanı zıvanadan çıkarmayın,fena dalarım.

Hem de hatun gibi.

13 yorum:

  1. Hele Lisedeyken bu kızlar hiç çekilmezdi...Of neler çektim.

    YanıtlaSil
  2. @Missbone,
    Kuzucuuum yine ergenken ööle bööle çekiliyo da zaman geçtikçe of hiç.Alayına!

    YanıtlaSil
  3. :)) katılıyorum..

    YanıtlaSil
  4. oha içimi dökmüşsün resmen bayıldım. çok gıcık olurum ben böyle tiplere :S artık 20-23 yaşına gelmişsin hala bu tavırlarda olunca insan garip oluyor ileriki yaşlar için eminim daha gariptir. kadın dediğin kadın gibi olmalı..

    dipnot: her lezbiyen ilişkide pasif aktif yoktur yani rol üstlenme yoktur =)

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah bacım... Yazmışın... :D

    YanıtlaSil
  6. @attractive,
    Gördüğüme sevindim seni:)

    @Hatunum,
    Yaş ilerledikçe resmen sırıtıyo bu durum amanın çekilmez.
    dipnot: lez ilişkilerinde erkek rolünü üstlenen kimse vardır ama gaylerdeki gibi aktif pasif yoktur.

    YanıtlaSil
  7. Oha. Çok atarlısın.
    Kıyamam sana <3
    Zaten memen varsa bittin daha nedir yani erkek gibiymiş de öyle de böyle. Nedir yani? Ne?

    YanıtlaSil
  8. @Görl,
    Yavrum benim dellendirdiler ulan beni.Ayrıca meme olayına koptum,alnından öptüm!

    YanıtlaSil
  9. kadın olun ulan biraz! heeeeytt :D

    YanıtlaSil
  10. @wimparella,
    Olmayanın çükü düşsün.Hı ne:D

    YanıtlaSil
  11. Kadın dediğin kadın gibi olacak amk aynen bende çok sinirleniyorum bu tiplere tamam benimde ağzım bozuktur fakat erkeksi tavırlarda hayatta bulunmam.

    YanıtlaSil
  12. Erkekvari havalar takınan kızlara höd desen altına sıçırtırsın aslında..
    Onlar sadece laflardan ibarettir daima geri vitestir..
    Konusmaları ile hareketleri ile bi bakarsın 5.ci viteste gidiyor
    ama iş geri gelmeye geldim mi gunlerce haftalarca geri gelmiyor

    Buna benzer bir fıkra vardır..Temel'in ! Ama yazmıcam..

    YanıtlaSil
  13. @Marla,
    Gaylerde de efemine takınan taraftan haz almam,hani "Ayyyy mayyy" diye konuşanlar var ya ahanda onlardan,tıpkısının aynısını burda da sölerim,hatunsan hatun ol.

    @Efendisiz,
    Alayı ayak,dikkat çekmek için yapılan hareketler.

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!