23 Mayıs 2010 Pazar

Sikeyim Sinirlerimi!

Doktora gidip bana rot balans ayarı çek hacı diyesim var.

Şizoya bağladım bu aralar.Şizofreni nasıl bir hastalıktır,nedir belirtileri bilmiyorum açıkçası ama bazen kendi hayallerime inanıp sonrasında üzülüyorum.He lan ben de üzülebiliyorum.Zaten biten ya da istediğim gibi olmayan her bokun ardından ben üzülüyorum.Aslında milletin gidişine değil de,kendi mutsuzluğuma,kendimi kendimin mutsuz edişine üzülüyorum.

Yoksa giden siktirip gidiyor ya da sikerek mi gidiyor diyelim?

Verdikten sonra pişman ayağı çeken hatunlardan da değilim Allah'tan.Siktiyse sikmiştir,sikilmişimdir,çok da sikimde!Sik kelimesi çok kullandım diye sik meraklısı olduğum da sanılmasın ama bugün öyle depresif hallerdeyim ki herşeye siiiiiiiiiiiiiiiiikttttttttiiiiiiiiiiiiir demek istiyorum!

Ne diyorum lan ben? Heeee...Ben sanırım şizofreniyim ya da ne bileyim ben de bir tür mentalite sorunu var.Çok zeki olduğumu biliyorum,hatta kafasına soktuğum çok kişiden daha da zekiyim.Hatta hemcinslerime fark bile atarım.Egom da tam ha!Ama diyorum ya kendi kurduğum ya da kendi yazdığım hayallere bazen kendim inanıyor ve istediklerim olmayınca mal gibi salya sümük haykırarak ağlıyorum.Ağlamıyorum aslında,hırsımdan gözlerim sulanıyor o kadar!Bok!

Aaaaa....
Sinirlerimi sikeyim!

Nasıl? diye salak bir soru sormayın!Gerekirse giderim erotik shop'un tekine,en seksi,en vermeye hazır hallerimle,kendime bir dildo alır ve sikerim sinirlerimi...
Siktir!

2 yorum:

  1. ÇOK SEVDİM SENİ.
    çoğunu okudum.
    don olayında annele olan muhappete koptum.
    şansızsın
    pucca senden önce davraandı!

    YanıtlaSil
  2. @creep,
    pucca must die!
    Hatun yazıyo orda burda,cümleleri sağlam da anlattığı şeyler klişe.Ben "klasik" tadında eserler bırakacağım,gerisi folloş.
    Anneme gelince,annem nambırvan hatundur,üstüne muhabbetkuşu tanımam;)
    Ve tişkür ederim efenim,onore ettiniz beni;)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!