12 Mayıs 2010 Çarşamba

Etiketten Nefret Ederim Ama Etiketlerim


Her zaman etiket kurbanı olmuşumdur.

"Manyak,çılgın,gamsız,fırlama,mal,artiz,ukala,kalpsiz..." ve dahası...

Oysa ben normalden daha normal bir insanım.Sadece oynamak yerine olduğum gibi davranırım.Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum.Millete yapmacık gülümsemeler atmaktansa,içimden geleni yansıtırım o kadar.Ama nedense insanlar beni snoplukla* bile suçlamıştır kimi zaman.İnsanlardan beni anlamalarını beklemedim bu yüzden.Beni tanımak isteyen ,ki beni anlamak aslında o kadar zor değildir, tanır.Hani lafı karnında değil de ağzında taşıyan,uffacık şeylerden bile haz alan bir kişiyimdir ama nedense çoğu erkek bozuntusu beni diğer kızlarla karıştırıp şaşalı hallerle beni etkilemeye çalıştı.Sikkafalılar diye boşuna demiyorum.Herkes beni olabildiğince hoppa bilse de ben aslında bir o kadar mütevazi ve bir o kadar da hayattan acı adına kısmetini almış bir şahsiyetim.Aman varsınlar hoppa bilsinler,sikimde değil!

Zaten oldum olası erkeklerin mallıklarına akıl erdiremedim,gerçi erkeklerin bu mallıklarına neden olanlarda maldan öte hemcinslerim.Anlayacağınız,hepsi al gülüm ver gülüm muhabbetinde.

Erkek kıza çiçek gönderir,kız çiçeği iki koklar,sonra da umursamaz.Odasının bir köşesine koyarsa şükredin!Çiçek sadece kızın hava atmasına bir etkendir,çocuğa karşı ekstra bir sevgi ya da hayranlık duymaz.Erkek ise erkekliğine erkeklik katmaz.Olan parasına olur!

Vakti zamanında,3 ay boyunca bir kaşarla aynı odayı paylaşmak zorundaydım.Günahını almadığım için rahatım!Hatun kişisi,nedense herkese asılma payı bırakıyordu.Ödevlerini yapsın diye kapkara bir Pakistanlı asistanla bile fingirdeyecek kadar midesizdi.Böggg!Bu hatun kişisi,bir anda kaç kişiyi idare ediyordu bilemiyordum.Ben o vakitler kuyruk acısı yaşadığımdan yurt-okul ikilisine ayak uydurmuş,ara ara kulüplere takılıp üyelik görevimi yapıyor,sonra kafayı dağıtmak için ders çalışıyordum.Erotik film tadında ise oda arkadaşımın kaşarlılıkta level atlamasını izliyordum.İşte bu hatun kişisine her gün farklı kişilerde farklı boyutlarda çiçekler geliyor ve geldiği hızla çöpe gidiyordu.Daha ne beklenirdi ki? Karşıdaki er kişiler ise sevgilisini sevindirdiği umuduyla seviniyordu sanırım.Garipler!

Aslında acınacak bir yan yok,al gülüm ver gülüm...

Kız istediklerini alıyorsa bir erkek de hayda hayda alır.Genelde kız kaybeder der ama alakası yok,her iki tarafta kazanır ya da kaybedir elbette bir boyutta.

Bu arada etiketlenmekten ve etiketlemekten nefret ediyorum dedim ama oda arkadaşıma kaşar dedim.Ancak ne yapayım işte,kaşar kaşardır,erise de aksa da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!