30 Ağustos 2010 Pazartesi

After a while

Ramazan ayı nedeniyle terbiyemin en orgazm sularında tutacağım!

Tüü kaka ne dedim ben yine!Zorlasam da olmuyor mu?Yok la aklım her dakka sekse,götü,ç*ke basacak değil ya,günün anlamını da yerini de biliyoruz heralde!Gerçi dün arkadaşla gece gece,ve üstelik harbi arkadaşım,tamam çocuk taş,potansiyeli de var ama arkadaş işte,ne diyordum,ha işte arkadaşla deep throat muhabbeti bile ettim ama ramazanı da biliyoruz niyetlenip af dilemeyi de...
Gerçi ben af dilesem kabul olur mu bilmem?

DEPRESİF hallerimi bir yana bıraktım olllllmmmm,sıçarım ağzına depresyonun.
...


Dün hayatımda yediğim en böyük kazığı yedim resmen,öncesinde de kazığın böyüklüğü hakkında fikrim vardı da aleni şekilde okuyunca birşeyleri,görünce,tanık olunca,niyetli ağzımla bastım küfrü.Tabi içimden!Diyorum ya olm ben de artık edeplice küfür edebiliyorum!Dost kazığı diye boşa dememişler anam babam,o kazıklar dostun g*tüne girsin!He la benim gibi birinin de dostu olabiliyor,niye la ağzı bozuklar da sevilebilir,biz az mı sevdik g*tverenleri...He işte bu da o göttoşlardanmış meğersem,yıllarca beni kandırmış.Ağzım bozuk,lafım ağzımda diye beni kaşarlaşmış sandınız belki de,yok la ben hala bildiğin sefterun* kategorisindeki en saflardanım.En azından ben milletin ardından sen gibi atmıyorum,ayağını denk al da gel.STOP!

...

Geçenlerde fark ettim de kızdım kendime!Ramazan bitse de içsek dediğimi duydum,ne!Yuh la!Niyetli ağızla!Yok la ben iyice sapmışım!Biri beni tutmazsa içimdeki bu anormal hatunun esiri olacağım!Sktr!Ben yine o hanım hanımcık hallerimle içimdeki bu aklıs*kininucundagezenhattaağzınaalıpgezdiren kızı öldürmek istiyorum ama olmuyor!Sus tüüü küfretme,ağzına kötü,aklına kötü şeyler getirme,USTURUBUNU düzelt la!

...

Aman ya...

RAMAZANDA KAPALIYIK anam!
Artık daha ciddi konulara değinip RAMAZAN boyunca EDEP,AHLAK öğreneceğim.

Hadi yaladım sizi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!