11 Mayıs 2010 Salı

Mazoşistlik Yanım Titreşti

İtiraf ediyorum,ben az biraz mazoşistim!

Hatta birazdan öte!Sabahın köründe bunu neden itiraf ettim.Amk artık sabah mı kaldı.Karga bokunu yemeden uyandım,aptal şapşal filmlere göz attım,kaşarlı tost yaptım,yemedim.
Bütün gece pencere açık uyudum ve mutlu oldum!

Bu yüzden artık öğle!

Mazoşistim demiştim ya,evet öyleyim!Acı çekmeyi seviyorum.Mantığıma aykırı her boka sazan gibi atlıyor,ardından kendi kendime şikayet ediyorum ve ağlamak için bahane arıyorum.Kızlar gibi mal olmadığım için,her boka salya sümük ağlayamam.Canım çok acısa da illa ki bir bahanem olmalı ama hani taşşaklı dediklerinden...

Ne bileyim işte,tırnağım kırıldı ya da 3 kg almışım gibi eften püften değil.Patronun bana bağırması ya da eski erkek arkadaşımın yeni hatun yapması gibi şeyler de sikimde değil!Cidden böyle ele avuca gelen bahaneler olmalı!Ben bahane olduğunu bilmeliyim ama kendimi ağlamak için neden oluşturmalı ve bu nedenlerle ağlamalıyım.Ağlarken mutlu oluyorum çünkü!

Benim durumum aslında sapkın mazoşistliğe girmiyor.Adı da tanısı da yok.Biliyorum,bana benden başkası acı çektiremez,bu yüzden rahatım.Öyle milletin gibi değil benim psikolojim.İki kurcalandı mı bozulmaz,illa çomak sokacağım da biraz zedelenecek.

Böyle boktan biriyim aslında.Ama lem seviyorum kendimi,egoistim de ama bu başka bloga.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!