12 Mayıs 2010 Çarşamba

Sikilesi Götler


Bugün hemşireler günüymüş.Az önce haberlerde duydum.Kutlamalar varmış.Bok!

Hepsinden nefret ediyorum.Hepsinin üzerine kurulmuş olan bütün fantezileri tek tek suratlarına haykırmak istiyorum.Hepsinin amk!

Hastanelerde kıçlarını sallaya sallaya gezmekten,itten beter çemkirerek milleti azarlamaktan ya da doktorlara sırnaşmaktan başka ne bok yerler bilmem.İstisnalar kaideyi bozmaz,kimse alınmasın üstüne ama ben için hemşire kevaşeliğe denktir.

Mesleklerine saygım da var ama kuyruk acıma neden olan yosma yüzünden hepsinden nefret eder oldum.Sikilesi götler.

4 yorum:

  1. ne acın va?
    kaptırdın mı sapını!

    YanıtlaSil
  2. @creep,
    acı değil ya,antipatinin yordanmış hali.sapı tutmak isteyen kim,saptırasıcalar!

    YanıtlaSil
  3. hiç beğenmedim yazdıklarınızı, bende hemşireyim. mesleğimizin nesi var hem. yani oldukça zor bir mesleğimiz var. ayrıca sallamıyoruz bir yerimizi ve bence abarttın. yani bilemiyorum saygısız ve seviyesiz buldum yazdıklarını. seval

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!