6 Kasım 2014 Perşembe

Why So Serious!

Ne zamandır yazmıyorum lagaluga'larıyla kafa şişirmeyeceğim.

Eskiden yoğunluğa rağmen yazardım, bazen de harbi nefes alamaz, eve bile uğrayamaz,yazmak istesem de yazamazdım. Ama artık yazmak istemiyorum. Yazacak pek de bir halt yok hayatımda sanırım. Git gel iş hayatı, zar zor İstanbul şartları, koşuşturma içinde devam eden, ama level atlamayan ilişki durumu.

He, bazı meraklı üstünevazifeolmayanlar anlamsızca ilişkimi soruyor, söyleyeyim de içiniz soğusun, medeni durumu aynı: nişanlı. Düğüne daha çok var, 484796 fırın ekmek ve bir milyar dolardan sonra şanıma yakışan bir düğünle, değil tercihim nikah, evleneceğim işte. Taam mı hacılar, raadladınız mı?

Dip not: raad yazmamın sebebi, Türkçe'yi bilmemem ya da dahası değil, raad olmam.

İnsan işte, illa ki kasacak, saldıracak, olmadık şeylere atlayacak. Abi dünyada zilyon tane sıkıntı var, gelip bana mı bulaşıyorsunuz? Hı, oldu bulaşın.

Ne diyordum? İşte hayatım, pek öyle merak edilesi devam etmiyor. Hala beni düşünen, seven cancinlar olduğu için, rahatlıkla söyleyebilirim, herşey yolunda. İş güç mal mülk karı kız herşey tamam.

Sorunlarım var işte, herkeste olduğu gibi. Bendekiler sağlıkla alakalı da olsa, yuvarlanıyoruz işte.
Başka...Düşünürsek...

Hala pek atarlı, çok giderliyim.

Ne diyordum? Bundan gayri yazar mıyım yazmaz mıyım bilmem. Zaten hali hazırda elimde bir kitap var, çevirisini yaptığım, o kitaba odaklansam az diyorum da bazı bazı ona da hevesim yok hacı. İlkini bir hevesle çevirdim, şimdi hevesim de kalmadı hiç birşeye.

Gerginim belki de.

Ay şimdi burdan da hala evlenemedin de ondandır bu gerginlik diye yorumlar gelirse şaşırmam!
- da dedim fark ettiyseniz, anlamsızca ben hariç herkesin üzerine vazife oldu benim geleceğim, hayatım. Zaten hep öyle olmamış mıdır pek sevgili Üsturupsuzlar.

Ne zaman ailemin yanına gitsem, sordukları ilk soru ee düğün ne zaman? Ananın öldüğü zaman diyesim geliyor da olmuyor. Aldırmıyorum artık da benden gayri herkesin aldırmasına dayanamıyorum. Anasını satttığımın dünyası, gocunacak derdi sen neden bana veriyorsun Ya Rabbim? Milletin gocunacak yarası, ağlayacak derdi sıkıntısı yok heralde, millete sarıyor.

Of neyse, ben gidip bir kahve yapayım kendime.

Sonra yazarım diyorum ama bilmiyorum.
Sizin de pek umrunuzda olur mu, onu da bilmiyorum.

Thanks for your great support; 9GAG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!