15 Kasım 2014 Cumartesi

Online Alışveriş Yapanlar İçin Benden Bir Kıyak


Bu bir reklam yazısı değil, beğeni yazısıdır.

İnternetten alışveriş yapanlar için harika bir site buldum. Daha doğrusu, bir arkadaşım bana bu siteyi önerdi. Siteyi kuran kişilerle ya da dahasıyla uzaktan yakından pek de alakam yok, bunu en başta belirtirmem gerekiyor sanırım. Bazı şahıslar, bazı zat-i muhteremler benim Bumerang üyeliğime fena kafayı takmış durumda olduğu için belirtmek istedim.

Bahsettiğim site: Avantajix.

Linke tıkladığınızda siz de göreceksiniz ki pek iddialı sloganları var,

"Alışveriş yapınca para veren site"
"Avantajix'ten tıklayıp alışveriş yapın: Size para ödeyelim"

Öncelikle üye olmanız gerekmektedir. Sonrasında, bu site üzerinden hangi siteye ulaşmalısınız.

Örneğin, ben n11.com ve markafoni.com'da sıkça alışveriş yapan biriyim. Avantajix üzerinden bu sitelere giriş yaptığımda yapmış olduğum alışverişin belli bir yüzdesini geri iade olarak alıyorum. Bildiğim kadarıyla n11.com için %1,5, markafoni.com için ise %11 gibi bir geri ödeme, iade söz konusu.

Ve sayısız siteye bu site üzerinden ulaşmanız mümkün. Bu sitelerden en popüler olanları;

gittigidiyor, boyner, hepsiburada, teknosa,avansas

Bazılarının iade ücretleri %15'e kadar çıkabiliyor.

Denedim, oluyor mu olmuyor mu diye, oluyor.
İadeler çatır çatır geliyor.

Bu da size hafta sonu için benden bir kıyak olsun hacılar.

Öpenzi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!