23 Kasım 2014 Pazar

Sevişmeye Mecali Kalmayanlar


Yaklaşık 23 gündür hastayım.

Önce soğuk algınlığı, derken bronşit, derken zatürre oldum. Bu üçlemeyi siksen bir araya getiremezken ben bir çırpıda hiç gocunmadan, hiç zorlanmadan yaptım, başardım. Yemediğim iğne, içmediğim ilaç, hap kalmadı. Fitil gibi 1000 mg'lık antibiyotikleri diğer haplarla 3'lü 4'lü attım da hala kendime gelemedim.

Nazardandır nazardan...

Anneme sorsam fena nazar değiyormuş bana. Ula neyime değecek diye kendimi küçümseyecek oldum da o koca haplardan daha tatsız laf yedim annemden. Efenim ne söyleyeyim, nazar etme, soğukta donla gez senin de olsun. Ha buradan donla açıkta gezdiğimi sanmayın hacular, sadece bir benzetme. Her neyse.

Nazar da olsa olmasa da gitsin artık hastalık benden. Gözü olanın gözü çıksın diyeceğim, az gelecek. Gözü kalanın gözü götüme beş parmağı da bokuma. 

Valla bıktım bıktım, millet her akşam alemlerde gez toz kop modunda, ben bir akşam dışarı çıkmadan ev-iş mode:on şeklinde maşallah her hastalık bende. Şöyle en usturuplusundan bir masaja mı gitsem, her gün otlarla dolu jakuzilerde mi dursam da rahatlasam. Öksür öksür kus kus balgam çıkara çıkara canım çıktı. Millet götünü göbeğini açarken hiç mi korkmuyor amk!

Artık neye isyan edeceğimi şaşırdım. Ota boka sarsam ne olacak, baştan aşağı sövsem ne olacak, her yanı boka batmış durumda. Hayatın amına da koysam alayına en afillisinden küfür de etsem az kalacak. 


Geçenlerde bizim beyle oturduk yemek yiyoruz, gelen gidene, arabalara falan bakıyoruz. Aynı ayna aynı şeyi düşünüyoruz ya artık, bir anda baktık birbirimize yine. Bunlar bu parayı nerden kazanıyor dedik, ulan daha milletin hiç mi derdi yok amk? Tamam gözümüz yok, maşallah Allah çok daha versin de bu haksızlık değil mi lan! Ben daha götümü doğrultamazken, millet altında araba, üstüne göt kadar etek, kıçı donsuz geziyor ve gram hastalık yok. Maşallah maşallah!

Ay yok valla bizden geçmiş hacı. Eskidenmiş öyle akşamları gezmeler, gezip tozmalar. Bittabi yaş 30'a gelince, artık İstanbul'un bok hızına yetişemez oldum. Zaten en büyük hayalim şöyle sakin bir...
Yok lan yok yalan söylüyorum, hız da İstanbul işte. Gören de görmeyen de hayran-mış.Ha siktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!