12 Nisan 2013 Cuma

Sıçayım şansıma da şans diye bana düşen paya da!

Bu aralar üzerimde bir bokluk var ki hayrola!
Dünden beri böyle resmen birileri kimdir bilemiyorum ama sabrımı deniyor!
Ya sabır!

Dün eve geldim, baktım biraz evi bok götürmeye meyilli, kalk kız Üsturupsuz üşenme kurban olduğum lülülü dedim,giriştim işe. Topladım,düzenledim,çamaşırları makineye atmak için ayırdım,çarşafları değiştirdim,balkonu yıkadım,mutfağı parlattım cifleye cilitbenkleye. Tozları aldım nefret ede ede,her yeri dip köşe süpürdüm,derken, uğursuzluk başladı.
Baktım elektrik süpürgesi zor alıyor,torbasız daha sağlıklı diye aldığım ve bin pişman olduğum makinenin başına geçtim. Siksen açılmayan tozu toplayan hanesi pat diye açıldı. Şanslıyım amk diyordum ki birisi uzaktan şırrakkt! diye nah çekti ve toz hanesi mi her ne bokumsa pat diye piri pak yaptığım halının üstüne laaaaak diye döküldü ve birkaç dakika önce misler gibi tozunu aldığım her yer bombok oldu. Halıların grimsi rengine mi yoksa zar zor sildiğim devasa aynamın üstüne beni her haliyle sil temizle heahyeaobfhyag yazabilecek kadar tozlu olan kısmına mı yanayım!

Ya sabır çeke çeke sil baştan temizledim her yanı. Temizledim ve kimsenin bilmeyeceği her türlü küfrü literatüre kattım. Sonrasında, herşey eskisine döndü. Sadece yerleri silip duşa girip oh misim pakım diyecektim. Ama olur mu?! Haram bana! Nasıl olduysa oldu ağzına kadar dolu olan kendi halinde tezgahta duran ketılıma elim takıldı ve içindeki su hiç dolmamışçasına bütün tezgahın üstüne döküldü, inanın şelaleden bu kadar su akmadı, bir ketıl da bu kadar dolu olmadı.

Derken, orayı temizle derken, anlamsızca gözüm köşede bana bakan çöp poşetine takıldı. Gözümü sikeyim!
Normalde 78379 kg taşıyan Migros poşeti o an orda pamuklaştı ve o çöp halıya! Hay bin kunduz!

Ve düne dair ne varsa, akşam mis gibi duş aldıktan sonra unuttum. Tabi çamaşırlarımı yıkamadığım için de bin pişman oldum, ama fenaydı.
Derken, bugün;

Alışverişe gittik beyle, gitmeseydim keşke, gideydim de giderken giydiğime dikkat edeydim.
Siz siz olun eskimiş kotlarınızı atın, yoksa onlar sizi yarı yolda bırakır ve sizi zora düşürür. Alışveriş boyunca, fark etmediğim eskimeyi eğilince ağ kısmından gelen cıııırt! sesiyle fark ettim. Hay ağzıma sıçsınlar! Allah'tan alışveriş hesabına kurtuldum da beni mi bulur beni miiiii?!

Sonrasında,

Alışveriş sonrasına erteledim çamaşırları yıkamayı, gidip geleceğim fena terlerim zaten hava fena boşver  gülüm dedim kendime, demeseydim iyiydi. Az önce tam makine su alırken, fark ettim de benim makinemin on/off tuşu bozuldu, bozulmaktan kasıt, basınca üzerine çalışıyor da bırakınca geri kapanıyor, yani böyle oturmuyor artık! Oturmasın, amına koduğumun tuşu. Gitsin de ebesine dokunsun. Dedim olsun, makineyi boşaltmaya başladım, makinenin su aldığını unutarak!!!

Su alan pis çamaşırlar, o suların halıya sızması, kocaman koridor halısının ıslanması!

Sabır.

Zıııııtttt dızzzz fızzzzzzzzzzz sesini çıkaran televizyonumdan sonra makinemin bok olması! Bravo! Bu ödül bana ve benim gibi sessizce İstanbul'da tek yaşayan garip insanlara gelsin!

Orayı topla burayı sil temizle derken, duşa girdim çıktım ve bingo!
Sinirden stresten allerji olmuşum! Bildiğiniz ürtiker allerjik! Bütün bacaklarım ve iç bacak denilen o ince kısım resmen kaşı kaşı...

Normaldir, normaldir anam babam beni bulur normaldir.

Sıçayım şansıma da şans diye bana düşen paya da!

11 yorum:

  1. Zaten bir baslayinca ardi arkasi kesilmez. Urtiker icin bir claritine ativerseydinn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canı çıksın diyorum, Claritine de allerjim var biliyor musun?
      Şans değil, fena birşey bendeki!

      Sil
  2. :)))Sinirden gülüyorum tatlım,bana da arada olur bazen,ama seninkininde allahı var o nasıl bir şasnsa..sonrası iyi olcak bak hepsini bi arada çıkartmışsın işte.usturupsuzum geçmiş olsun diyorum sana,ama helal olsun sil baştan yaptın ya tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben resmen bir ara sinirden kriz geçirdim sonra da ağlamaya başladım:)
      Hala allerjim mevcut delireceğim, o kadar fazla ki. Ah ah!
      Ve çok teşekkür ederim de ne yapayım Asi Yapıncak anam babam yok ki mecburum sil baştan:(

      Sil
  3. senin evın perılerı pısmıs be usturupsuz :D Bak benimki oyle mi ..Nezaman temızlık yapsam mutfaktakı cay dolu caydanlık devrılır hay aksi..hanı boyle once hoppa havaya ,sonra tezgaha ,ordan obur duvara zıplayarak yeri göğü öpe öpe düşer.Ya da yağ şişesi.. Ya da borcam..hiç şaşmaz. mutfakta biri var biliyorum ben :/ bişeyler var orda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme deme öyle. Korkarım ben çok korkarım,biz sakar olmayalım yoksa?
      En iyisi biz sakar olalım:D

      Sil
  4. ay kıyamam ya offofof o elektrik süpürgesi zaten süpürmeyince ev temizlenmiyor! hay bin kundıuz cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elektrik süpürgesini iyi ki icat etmişler:D

      Sil
  5. bazen oluyor yaaa...murphy amcanın kuralları işliyor wallaa...tilt oluyorum senin gibi...birebir hepsini yaşadım yaa..=))

    Hay Allahım diyorum sonra abdestsizmiyim, besmele mi çekmediiiiikk....sonra onların yerine çek küfün binbir çeşidini...Boş evde kendi kendime zıplayarak ulan cin misin şeytan mısın bi de git diye çok bağırdığım oldu...sonra olanları düşününce mal gibi gülüyorum yaa..=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bazen olmuyor beni buluyor valla birşey var ama herşeyimde bir besmele çekiyorum anlamadım neden yine.

      Sil
  6. en iisi gündelikci abla alacaksın, temiz.net.

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!