1 Mayıs 2013 Çarşamba

Hangi İmdat Kolunu Çeksem Elimde Kaldı

Varsa bir hoca hacı ya da ne bileyim falcı falan yani olmadı bir kurşun dökücü bulun da getirin bulun da getirin Allah aşkına! Var mı çare şu çektiğim siktiri boktan şeyleri çekmeme çare?

Görüşmeyeli ne kadar zaman oldu?
En son ne zaman post yazdıysam ondan ötürü, yazmadım. Yolda, otobüste, işte, hastanede, uyumaya meyilliyken, uyumadan düşündüm yazacaklarımı da yazmadım. İçim almadı.

Hafta 7 gün, ben 7 günde 5 kere hastaneye taşındım. Bildiğiniz ama dizi izlerkene çayın yarısını bardakta bırakıp yarısını mideye geçirip haydeee bi yollanalım hastaneye gidelim modunda, üstte tişört, altta eşofman çorapsız ayak biz geldik yeaaa şeklindeydik. Haliyle bizim ev ahalisi de bıktı.

Akşamdan fenalaşmalar, sabah herşey fıstık kebap.Derken, bir gün gittim doktora yine, yaşı başı almış fıstık bir hekim teyze baktı, allerjilerin coşmuş, ciğere sıçrayacak ha dedi. Sıçramasın dedik. Bir liste verdi elimize, babalara geldik resmen. Derken, hayatımı fotosentez şeklinde yaşıyorum. Götümün sevdasına değil, can derdine yaşıyorum.

Yaşamaktan da bıktım.

Artık gözümde yok valla hiç bir bok. Ne iş ne güç ne İstanbul ne de başka bir bok. Darlandım diyordum da ya darlanmanın da cinsi varmış edeplisinden.

Bu arada, Merhamet'i izliyorum, kitabını okumuştum da kitabından pek ayrı, izledikçe içim darlanıyor.
Hayat diyorum, ne orosbu çocuğu hayat. Herkese bindiriyor amk!
Yazık lan, bunlar hikaye roman değil; çok var, hayatta çok var.

Hiç oraya girmeyelim diiii mi ya? Buna da susalım diiii miiii?
Bugün 1 Mayıs mesela! Ona da girmeyelim! Ona da susalım buna da susalım, hayatın her çelmesine susalım, aldırmayalım. İsyan etmeyelim, etmeyelim de adam olalım.

Gerçi adam olduk, adam edelim mi deseydik! La diyorum bazen, hani böyle film başa sarsa, yaptıklarımızı yapmasak yapmadıklarımızı yapsak, hayatı başka tadından yaşasak, ne bileyim hacuuuu işte, farklı bir ortamda farklı ailelerde büyüsek edep ahlak farklı olsa, o zaman daha bir kıyak olur muydu düzen? Bilemezsin ya işte.

Annem aradı geçenlerde, kız kardeşimle yaşıt bir amca kızım var, onu bizim yörenin zengin ailesinin oğluna istiyorlarmış, kız kardeşimle yaşıt dedim ya benden 5-6 yaş küçük. Hayırlı olsun dedik, sonra annem kıyk kıyk güldü artık sana artık aaa dedi yarama tuz bastı, sustum. En büyüğünden bir naaaa-sip çektim. Artık pek de parlak olmayan geleceğime bakıp hayırlısı be dedim ama bu mahalle baskısı arttıkça kaçasım ve mümkünse yurt dışında, yurt dışının en Arizonamsı topraklarında tek başıma öküz besleyerek at sürerek köpeğimle koşasım var falan.

Tabi bunlar ancak ve ancak hatta mümkün olduğunca pembemsi hayallerde olar falan.
Depresyona mı giriyorum yogsam depresyon bana mı girdi?
Yoksa bu her gün 2 posta yediğim iğnelerden mi yogsam o içtiğim allerjik sikimsonik haplardan mıdır?

De yaranın en derinden gelmesi, annem bilem ballı ballı ballı balandırmalı anlatınca her boku. Yetti. Siz benim neler çektiğimi oyyyy dağlar karşıki dağlar hatta cenderme diyesim var birader.

Evimi özledim, yatağımı, yürüyüş yaptığım o uzun sahili ama en çok kardeşimle köpeğimi özledim. Kaç ay oldu onları görmeyeli, hesabını tutamadım. Yeminlen artık ayarım şaştı, pusula Kuzey'i gösterirken ben Güney'e odaklandım resmen. Herşeyim talan duman yalan dolan nanik bok am göt pipi.

Aman ben bugün pek çekilmem, bazen pek sevilsem de.
Hadi kızlar, varsa sizin bilinmez umutların, beraber dinleyelim:


Sıla - Aslan Gibi

12 yorum:

  1. kuzum ya çok geçmiş olsun :( hiç haberim olmadı yoksa seni yalnız bırakmazdım en azından şu sıkıntılı günlerinde destek olurdum :( çok üzüldüm cidden :(
    kafana bir şey takma stres yapam diyeceğim de bizim hayatımızın akış şekli artık bu olmuş kafamıza takmama gibi bir lüksümüz yok :(
    sana cidden bi okutmak bir kurşunlar falan döktürmek lazım ama cidden dualarım seninle kuzum cici bak kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:(
      İnan bana düşünmen yeter, cevap veremesem de aldığım mesajlar beni çok mutlu ediyor da pek darlandım ben yani hani derdim kendimle sanırım napsak var mı tanıdık hoca:D

      Sil
  2. HhHahaha gelmısıne gıderıne ısyan nasıl da cıkıyor arka fondan :)) guldugume bakma bende aynısının sarısından oldum. Zehırlendım zehırlenelı hergun kurdesen gıbı bıseyler cıkıyor kayboluyor yıne cıkıyor yıne kayboluyor. Artık hıyar ekmek le beslenır oldum ne alerjıymıs be kardesım yaa ! bence biz bi 70lık alalım yarısını ıcelım yarısını surelım bak bıdaha alerjı oluyoz mu? valla bak.. allah kıtap ekmek musaf bak.. vre dimitri ! getir iki sek domuz sıkısı kalanını sürcez paket yap !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cancağızım yaş oldu kaç, senelerdir çekerim artık ben de ne kurdeşeni kaldı ne deridökeni bıktırdı amk, kanser deriye de sıçrasın bitsin yani.

      Sil
  3. Gecmisler olsun! Benim de allerjilerim var nurtoplari gibi. En son gittigimde doktor da aynen cigerlere sicrayip astima donusebilir demisti ve 3 aylik bir antihistaminik kurune baslatti. Neye alerjin oldugunu biliyor musun ? En guclu alerjenlerden biri ev akarlari eger ki seninki de akarlara ise mutlaka anti alerjen yatak ve yastik kilifi al, cok yardimi oluyor. Ben ebayden almistim. Sonrasi iin de keep calm and hayirlisi be gulum diyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev akarları nedir ki?
      Keşke öyle olsa, insanın domatese bile allerjisi varsa ya da bilemedin herkesin ha bire içtiği aspirine? Ne yapsın! Var kuzum, bilgim lanet gitsin ki var, 1 aylık testler sonucu elimde sadece "Acil durumlarda ameliyata girebilir" raporu var. Aksi halde, ameliyatta kullanılacak ilaçlara bile allerjim var, mesela önemli bir ameliyatım var olamıyorum:) Keşke birisi bana 3 sene tedavisi var dese kabul derim de ah yok.

      Sil
  4. geçmiş olsun. daha da bir şey demeye halim yok.kelin ilacı olsa kendi başına sürer misali ok byee

    YanıtlaSil
  5. Namaz a baslaa hocalari bos ver kendi kendinin hocasi ol (fts)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız ya da Fatoş (fts Fatoş olsa gerek?!)
      Bu tür nasihatlar ulu orta meydanlarda hoş değil be hacı, adama sorarlar, "Kılmadığımı nereden biliyorsun?" diye.

      Sil
  6. Selam,
    Öncelikle cok cok gecmis olsun. Bende böbrek hastasiyim. Sag böbrekte fonksiyon kaybı, 2 böbrekte toplam 8 tasım var. Gilgamis destanı gibi bir diyet listem var maalesef :) sayın adsiz olarak yorum yapan fts, namaz kılarsam 3mm'lik kanaldan 11mm'lik tası düşünebilir miyim? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek gecmis olsun.Bilirim bobrek hastaligini...Babaannemden.Allah yardimcin olsun,bu sene annem de ameliyat olmustu bobrekten.Insallah tez zamanda iyilesirsin ki.Ve namaz kilanlar acaba hasta olmuyor muymus?Bunun dinle ne alakasi varsa teeeAllammmm!

      Sil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!