29 Ekim 2012 Pazartesi

Bugün Bayram, Hepinize Bayram Hediyesi: Mim

Bu fotonun yazıyla pek bir alakası yoktur.

Teee çok zaman oldu, mim'leneli. Sevgili Tutarsız Turşu'm beni mimleyeli ve benim taaam yazıciiiim dedim diyeli pek bir zaman oldu ama evet bahaneleri sıralayayım (: çalışıyordum,hastaydım,izne gittim geldim vs.vs. Taam taam susayım da cidden doğru, hani her birisi doğru ama yazmaya mecalim yoktu, pek bir üşendim. Bugün de evdeyken bari bir yazayım, pegh hoş olar.

Konumuz: 5 şey.
Önce pek bir anladım desem yalan olur, okudukça anlamaya başladım, size 5 şeyimi anlatacağım, dikkat kesilin lan. Önem sırası yoktur, alt alta olsun diye yazmışımdır.

Çantamdaki 5 Şey:

Cüzdan, gerçi minik bir çanta boyutunda. Malum baağyan cüzdanı.
Kartlık, zilyon tane kartım, indirim şeysim olduğundan.
Islak mendil, hastalıklıyım sanırım, her bir dakika elimi siliyorum, hele de yazı yazdıktan sonra falan.
Anahtarlarım, enaktar olmazsa olmazım değil ama bu aralar, bensel yaşadığım içim lazım hacı.
Kalem-lerim, göz kalemi falan değil, bildiğimiz kalem, tükenmezinden tut da her birşeye lazımından.

***Buraya ek olarak, not defterim, şarj aletim, ilaçlarım, mendilim, ped'im, gözlük kutularım, yedek küpelerim, mini makyaj çantam falan filan. Deprem ihtiyaç çantası gibi işte. Yalan değil, el fenerim de var. 

Odamdaki 5 Favori Şey:

Minik yastığım, üzerinde dalmaçyalı köpüş resimleri var, yiring.
Aile fotoğraf-larım, özlüyorum yalan değil :(
Sevdiceğim'le fotoğrafımız, ilk tanıştığımız gün çekilen, sarardı resmen, olsun aşkımız solmasın <3 p="p">Gece lambam-kitaplarım, ayıramadım bu 2'liyi, n'apalım?!
Kumbaram, gelsin paralar, biriksin mangırlar.

Bu Ay Planladığım 5 Şey:

Doktora gitmek, ameliyat için, götüm yerse tabisi.
Tablet almak, bir yerim şişti herkeste var.
İzin yok artık malum, siksem de izin koparamam ama vakit bulursam biraz şöyle evimde dinlenmek.
İzleyemediğim bütün dizileri izlemek, plan değil de temenni diyelim.
Bir arkadaşın tiyatro oyununa gitmek, biraz sosyal olayım artık pof.

Almak İstediğim 5 Şey:

Tablet. Ulan az önce yazmıştık ya neyse.
Fotoğraf makinesi, bööle yarı prof. olsun diye uğraşıyorum da ulan tarla fiyatına makine var resmen.
Yeni kitaplar falan, isim isim yazmiiim diğ mi?
Sırt çantası, ki kendileri Türkiye'de satılmıyor, yurt dışından gönderseler pof.
Mont, bööle kapşonlu bişi işte. Soğuk lan İstanbul.

***Up-dated:MacBook alsam iyi olur lan; fena biiiisiiiiy!

Beni Mim'leyen Tutarsız'ım da Etkilendiğim 5 Şey:

Pek bir oturup göz göze kaynatamasak da hatun sağlam. 5 Şey'e sığdırmak istemem amma;

Kendisi pek dürüsttür, ööle koftiden değil.
Ortalıkta mal mal gezinen boş hatunlardan değil, kafası çalışır.
Sadıktır, sevdiceğine sahip çıkar, destekçidir.
Kargaşa olsa da an geçmez orta yolu bulmaya yanaşır, baldır.
Hanımdır, ahlak bilir, din bilir, bayrak bilir.

Maşallah diyelim <3 p="p">
Şimdi benim birilerini mim'lemem gerek ama tek tek isim saymak istemiyorum, affınıza sığınarak.
Sadece okuyan herkese lan yazın mim diyorum.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!