14 Ağustos 2012 Salı

Kafa Sikmece Vol.4

Behlül izliyorum, her yaz olduğu gibi. Zaten yazın geldiğini yerli dizilerin ardı ardına yeniden ve yeniden ve yeniden ekranda olmasıyla ve Ramazan'ın geldiğini de Doktorlar dizisinin ardı ardına ardı ardına yeniden ve yeniden ekranda olmasıyla sindiriyorum. Maşallah, pek yaratıcı olduğumuz için, gına getirene dek, her saniye aynı şeyleri izliyoruz. Tıpkı politika gibi, tıpkı Türkiye'nin durumu gibi. Her yıl yine ve yine ve yine ve yine yüzlerce şehit verip binlerce eve ateş düşüyor. Biz de yine ve yine anlıyoruz ki her şey aynı.

Susalım, susalım bakalım.

***

İznim bitmedi, bitmesine daha çok var gibi ama aslında aslında az kaldı. 1 hafta sanırım. Pof. Zaten güzel olan her şey hemen biter gider. Kötü olan her şey de bitmek bilmez, bitmeden daha da süner ve can acıtır.

İzin bitmedi de bizim bey gitti. Bu sabah gitti. Tatilimiz hastalıkla başladı ama sonu güzel oldu, en azından öyle dedi Sevdiceğim. Pek de doyamadık tatile,denize,kuma ama bir o kadar doyduk güneşe, kavuran o kocaman yuvarlağa, neme.

O gidince, ev epey bir boş kaldı.
Ne bileyim, yaş ilerleyince artık, sanırım ailenden öte oluyor sanırım insana sevdiği. Tabi anneden öte, kardeşten öte kimse olamaz ama herkesin yeri farklıysa, of işte öyle.

Gitsin sağ salim de başka sıkıntım yok.

***

Bayram geliyor yine. Her bayram öncesi aynı sıkıntı, aynı kaygı aslında.
Bu sefer daha farklı bir kaygı var aslında. Bakalım, henüz hiç birşey belli olmadığından pek de ses edemiyorum ama cidden yusuf yusuf yüreğim ağzımda. Çok sıkıldım. Çok bunaldım.

Peder bey arıyor günde 372947657302 kez, belki daha da fazla. Konuşulanlar, daha doğrusu sarfedilen cümleler hep aynı, tek bir kelimesi bile farklı değil; güya izindeyim, nefes aldırmıyor - yeter. Hani insan diyor, ne ara bu kadar kıymete bindim - bindik diye. Hayırlısı diyelim, yine hayırlısı diyelim, başka diyecek söz mü bıraktınız amk!

***

Gidince bir ton stres, hala ev arıyorum, ev bakmaktan sıkıldım, ev sahiplerinin orosbu çocuğu olmasından bıktım, göt kadar, pasaklı evlere dünya para isteyen aç gözlü müslümanım diye geçinenlerden yoruldum. Yoruldum da n'apalım mecburum. 2. el eşya da bakmam gerek, adam gibi temizinden. Böyle aldığıma pişman etmeyen, taksitle ödeme yapabileceğim. Bakınca, amma sıkıntım var gibi. Yok, tabi hamdolsun.

Bilmiyorum, darlandım yine.
İstanbul'daki yastığımı özledim.
Öf annem gelse de biraz yürüyüş yapsak, ne zaman mesaisi biter ki.
Taam, sıkıldım.

Siz bana bakmayın, günün tadını çıkarın, keyfinize bakın.

8 yorum:

  1. bayram korkusu ne ki.
    bayramda gitmen gereken aile ziyareti gibi bişiler mi. bayram ne güzel tatil işte. herhalde bazı zorunlulukların olabileceği korkutuyordur bilemedim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. @deeptone,
    Yok be yahu, bayramlaşmak korkutmaz beni, ayrıca ne zamandır bayram ziyaretine de gitmem de boşver can sıkan mevzular.

    YanıtlaSil
  3. Sen mutlu ol! Ben daha sıkkınım.. :( İmza:pixis/Hakkari :(

    YanıtlaSil
  4. @pixisim,
    Deme öyle bebeğim ne oldu?
    :(

    YanıtlaSil
  5. sik kafam her türlü okuyorum seni :) yaz ulan devam!

    YanıtlaSil
  6. ALLAH yardımcın olsun bu zamanda ne yazık ki insanlar çok insafsız..
    Bütün kazancını istiyorlar başını sokacak dört duvar karşılığında.
    Ve bu dizi furyasından bana da gına geldi, geçen hafta izinliydim bir tv keyfi yapayım dedim ama daha önce bilmem 2568477 kez izlediğim dizileri izlemekten tv ye bile bakamadım.

    YanıtlaSil
  7. @Nursalkımı,
    Amin amiiin!
    Mesela şimdi dizi izlemek istiyorum, tek bir dizi bile yok izleyeceğim of.

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!