21 Mayıs 2011 Cumartesi

Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz,Edeplisi Edepsizi Olur

Sıyırma moduna geçtim,evet.

Her blogger gibi tivitır,formsiprink,feysbuk derken kendimi kaybettim.Bu arada itiraf ediyorum hala tumblr nası bişi,orda nası üyelik yapılır,nası yazılar oraya naklettirilir bilmiyorum,bilen varsa el atsın,zaaamet olacak ama bi beni de o aleme soksun,hı bi de friendfeed vardı,üyeydim hatta kapattım,quiz.me vardı bi de onu da iptal ettim derken,feysbuğa fena sardım.

Reklam için,
hepimizin yaptığı şey,tanıtım için falan bi ekaunt açtım falan.Sonrasında işte olanlar oldu,herkesi eklemeye başladım,ettim.Hı bu da normal.Hepimizin yaptığı şey.Peki sonra n'oldu?Sonra sapıttım.Cidden.

Neden mi? Önce reklam için,evet reklam için,hepimiz reklam yapıyoz amk,herkes bizi okusun diye yırtınıyoruz yalan mı? Yalan diyenin yalanını sikiiim,sonra kendime sayfa açtım,lütfen herkes eklesin,lütfen orda bi dikte cümlesi aslında,ekleyin lan,burayla ilgilenmedim,sonrasında kendime grup açtım,açtım,herkesi eklemeye başladım arkadaş listemden,herkes paylaşımda bulunsun,herkes birbirini okusun diye ama n'oldu?Yavaş yavaş herkes kaçmaya başladı.Sebep,aynı.Meyillerine sayısız sayısız bildirim şeysi gittiği için rahatsız oldular.Hı kabul,ben de rahatsız oluyordum,ta ki,bu gruptan meyil almak istemiyorum ama bu grupta kalmak istiyorum şeysini aktif ettim,e siz de yapın.Gitmeyin kalın.Bu arada gerçekten gitmek isteyen varsa bye bye happyness:p uheauheaıea

Ama gitmeyin la!Çok eğleniyoz valla!

Diğerlerine de bi bakın:

http://twitter.com/#!/usturupsuzyazar

http://www.formspring.me/usturupsuzyazar
http://www.facebook.com/usturupsuz.yazar--->>> Gruba falan da bekleriz.

ıjeajıjeıjpajdpaejaıfl
<3

9 yorum:

  1. işin kötüsü ben bloggırları bulamıyorum, faceleri , twitterları ne biliyim gizleniyorlar.
    Bulabildiklerimi de ekliyorum seni de ekledim. öyle.

    YanıtlaSil
  2. @Sadece Umut,
    Nası ya herkes feyste:S

    YanıtlaSil
  3. Ben görmedim :) bi kaç tane biliyorum da, daha bi sürü var. Onları bulamadım.

    YanıtlaSil
  4. @Sadece Umut,
    Bebem arkadaş listemi göremezsin de grubuma gir ordan ekle:D

    YanıtlaSil
  5. Tumblr konusunda yardımcı olabilirim ya pek karışık değil sadece başlamadan önce önyargıya sebep olacak kadar kasıntılı bir ortam. Ama severim yani, eğlenirsin orada da. :D

    YanıtlaSil
  6. @MKumsal,
    Öööle sanırım ama yapamıyorum,cidden el atar mısın:(

    YanıtlaSil
  7. Elbette. Face'den biryerden ulaşayım sana dur.

    YanıtlaSil
  8. @MKumsal,
    E gördüm.

    @Tunalızade,
    Anam ne uzun nikiiin de ea şey susmam ki.

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!