22 Mayıs 2011 Pazar

Yazdım,Çizdim,Dağılabilirsiniz!

Her defasında yazıp çiziyorum,sonra siliyorum.Yazacak çok şey varmış da aslında yokmuş gibi geliyo.Ne bileyim işte,tuhaf oldum.Aman zaten benim hep olağan halim bu tuhaf olmak.Eahuha alıştınız di mi lan bana.Hı bu arada grup olayı çok matrak lan,sevdim valla,giren çıkan belli değil,gidenlerin alacağı olsun diye sitem bile etmicem,kalanları yirim yirim lan.<3

Sıyırma modundayım demiş miydim? Eauhea ne amk lan.

Az önce çılgınlar gibi tepindim durdum yerimde,bugün pazar ya normaldir diye mazur görmeye çalıştım kendimi de neyime mazur görcem yarraaam.Yine diyorum,hep de dicem.İnsanlar işsizlikten kırılmışken,pazar-pazartesi sendromu yaşayan herkesin ağzına sıçiiiim.Bizim bööle sikten boktan sendromlar yaşamaya hakkımız mı var lan?Bunlar bana çok sikko geliyo lan.

Tepindim demiştim di mi? Eahuheajdlaoeandhauhea

Köpüşümü aldım kucağıma,açtım bütün abudik gubudik şarkıları,hı hemen de çamur atıyorum ne boktan karıyım lan,oysa beğendim de hı,dön dön döndüm.Dönerken bacağımı vurdum sandalyeye,morarır birazdan,Allah'tan bacak yogsa anam uhea ne sanardı ki.Hııı emdirdim annee,bacağımı hem de evet kaval kemiğimin üstünü uheauh biz bööle saykoyuz da annecim sevgilimle uzaktan uzağa telepati yöntemiyle morartıyoruz kendimizi derdim geçerdim.Nah derdim.Annemin önünde saygı duruşunda dururum lan,eller bitişik,uçlar yere bakacak,ayaklar V şeklinde açık,dimdik.Hı biz annemle vıcık vıcık severiz birbirimizi ama nası bi saygı falan vardır bilemezsiniz.Herkes de vardır bu bağ eminim ama benim annemle olan diyaloğum daha bi farklı.Malumane sebeplerden derken;

Önümde dosya dosya raporlar,çek edilecek,imzalanacak,dosyalara konulup bazıları meyille arz edilecek,hedehüde.Evet,bunları çooooktan yapmam gerekti ama tatildeyiz mode: on olunca sikerim lan bööle aşkın ızdırabını deyip uheauha yapmadım.Hı evet.Boku yedim.Olsun.Sabahlar olmasın hacuuu.Sonracığıma,anasının amı kadar kitap var önümde.Bana bakıyolar,gel çöz diyolar,el atacağım hepsine de ne zaman.Sıraya soktum gerçi.Bilmeyenler de bilsin ben zekiyim falan uheauhıjaşjeakkawuhea.Bu arada amk bana ne Türkiye'de nüfus ve yerleşmeden,herkes kendi aleminde daha ne dağlık kesimden hededenhüdeden.

Çişim geliyo paso.Çok su içmekten olsa gerek.Evet,bunu yazmam gerekmiyodu ama detaya inmek istedim.Gerek olsun olmasın umrumda mı? Hayır.yeakyeakyeak.

Taam lan gidiyorum işime,daha derse bakacağım,pazarmış bugün,yarın iş güç,oooo.Şükür lan!
Hı, bi de bugün hep dinledim Freddy Mercury'i.Siz de dinleyin lan.

Tıklayın da dinleyin.


Seni seviyorum T.
I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!