3 Ekim 2010 Pazar

Sigara İçmek Sanattır,Laf Etmeyiniz

Sigara içmeyi seviyorum!
Sağlığa zararlıymış.Hadi ya!Valla de,kuyruğunu falan salla.Ordan bakınca bunu anlayamayacak kadar keriz mi sandın beni,yok anam ben ayna görevini üstlenemem.Tilt oldum valla bugün.

Bugün anamgillerle misafir ağırladık,oraya buraya götürdük,gezdirdik falan,hani icabında hanım kız moduna girebiliyorum,hanım hanım ilgilendim onlarla.Hoşgeldiniz sefa geldiniz şeklinde.He kafamı sktikleri anlar olmadı mı oldu efenim.Hele de konu beni evlendirme,yuvamı kurma mevzuatında olunca.Bay geldi,bayan gitti hesabı,bıkbıkbık,nedense benim yumurtlama dönemime takık halde bu orta yaş hatunları,bebemle büyüyecekmişim,bebem bana anne diyecekmiş,anane yaşında olmamalıymışım,abartı foreva,mantık evliliği olacakmış,zengin koca iyiymiş,ayol bayılacaktım valla,sağdan felç geldi resmen.4 tarafı denizlerle çevrilmiş ada misali kuşatılmıştım ki bi sigara yakayım da anlık sus pus olsunlar dedim.Normal şartlarda anasının yanında bile sigara içmekten hoşlaşmayan bi hatunum ben,sigarayla saygı olacağından değil de ne bileyim,sigaralık benim seksapaliteme artı nüfus katıyor gibi geliyor,utanıyorum.Koptum la,ne demek bu,yok işte pilotcan hoşlaşmıyorum o kadan.Anneciiiim kaş göz etti falan sonra,ayy normalde yanımda içmez de ben çektim kenara kızım sigarayla saygı olmaz dedim bıkbık konuştu.Sigaradan bi nefes alıyor,filtreyi sıkıyorum da baksınlar bu kızdan karı olmaz falan desinler diye,hani bak la nası da içiyor falan desinler diye,tık yok.Hatta bi hanımteyze,xyz hanımcııııım hangi devirde yaşıyoruz,kendini bilmiş kız,nasılsa anne olunca bırakır gibi yorum bile yürüttü eyice dellendim!

İyi de lan ben sigara içmeyi seviyorum.Lan dedim bak pilotcan sinirlendim düşün.Derken,ordan tükan sahabı geldi,ayyyy bu da mı sigara içiyor xyz hanım,nası izin veriyosunuz gibi talihsiz bi soru yöneltti.Pardon bu kim.Bu derken.Hayır,utanmasa agudu bugudu mu yapacaksın denyo.Bak şu hırtapoza.Şööle baktım o en sevimli,birazdan ağzına sıçacağım hazır ol gülüşümü takınıp,bu.hıııım anlıyorum.sizin türler sadece fındık fıstıkla idare ediyo,ayrıca izin derken,biz insanlar reşit olmadan,akli baliğ olunca mantıklı ya da mantıksız kararlar verebiliyo,söölediklerimden bişey anlıyo musunuz inanın merak etmiyorum dedim ve oooooh dibine kadar kökledim.

Taam hazır cevabım,taaam ağzının ortasına 12'den sıçarım da e kaşınmayın.Gelmişiz tükan tükan arasından sizi tercih etmişiz,ne sen ööle pişmiş kelle mode: on şeklinde basit ayaklarla adamı kıl ediyorsun.S*k kafalı denyo.Ayrıca evet ben sigara içmekten zevk alıyorum.Orgazm olmuş gibi falan yani.Bööle damarlarımda nikotini hissetmek mmmmm,hele de uçuş moduna geçiriyorsa beni ya da soğuk içime işlerken,yağmur altında,toprak kokusuyla bütünleşirken bedenim ya da güneşlenirken,kulağımda dımtıs melodiler,bi elimde millerım,oh mis.Özenti olmak için değil,dertlerimin devası olduğu için değil,antidepresan olduğu için değil,-ki bööle bişey gerçekten saçmalık,sigara olmadığı için sinir küpüne dönenler falan var ya ayak bunlar,ben seviyorum la sadece,kendime yakıştırıyorum,seviyorum yani dahası falan da yok.

Tavla atarken,Türk kahvesinin yanında,karşımdakini mars ederken,fena oynarım,üstüme tanımam,he ben de oynarım falan diyenleri de gördüm,Allaına kadar oynarım hacı,şööle kafam psikoloji çalışmaktan skilmişken,balkonda mola tadında,duştan önce mmm,iftardan sonra mmm.Seviyorum işte.Ama şeye gelemiyorum,sigara için orucu mındar edenlere,ben dayanamıyorum falan,oha çüş bu kadar mı iradesizsiniz falan,tutmuyosan tutma da bahaneyi sigaraya atma çapulcu.

Sonrasında,kalktık tükan sahabına sölemek istediğim çok şey vardı da yazık dedim,2gram karizması var hatun kaldıran,ezik büzük kalmasın.Bi ara annem o numerosu olmayan,küçükken korkudan yerimden kaldırmaya bakışını attı ama biiii aldırmadım.20küsür yaşında hatunuz neticede,bana koca bulmayı millet aklına koyduysa,demek ki ben büyüdüm,e sigara da benim hakkım,dokanmayın.

6 yorum:

  1. Ben sigaradan nefret edenlerdendim.
    Ama öyle böyle değil, yanımda dahil içirmezdim. Anlayacağın dumanından bile rahatsız olduğunu belirten gıcıklardandım.

    Yemekten sonra içince keyif verirmiş - hadi oradan.
    Sabah uyanınca kahve eşliğinde içmek rahatlatırmış - hadi oradan.

    Şimdi?

    Onları söyleyenler haklıymış - maalesef

    (:

    YanıtlaSil
  2. @Mrs.Baros,
    Ben de vakti zamanında "Non-Smoker","Anti-Smoker" bıdıbıdı şeklindeydim ama liseye geçince n'olduysa,bahane arıyordum belki de,başladım,ara verdim,3-4 senede yeniden başladım,özledim özledim sanırım.Ama bak sabahları içemiyorum hala,pis pis kokuyorum gibi geliyo.Detaya inmeden,e kınamamak gerek;)

    YanıtlaSil
  3. sigaradan hiç hoşlanmasam da bu yaştan sonra (sanki 50 olduk) başlayacağımı düşünmesem de burada haklı buldum seni :))

    hatta uzat sigaranı da ben yakayım diyecek oldum haklısın. hem bir insan yaşlı teyze olmaktan daha kötü ne yapabilir ki?

    YanıtlaSil
  4. @Araf,
    Yoo yaşlı teyzelerle haşır neşir olmayı çok severim ben,onlarla sohbet etmek de beni rahatsız etmiyo."Yaşlı teyze olmaktan daha kötü olmaktan daha ne kötü ne yapabilir ki?" derken ne demek istedin anlamadım ama hani sigara için demiyorum ama sigarayla...Ay anlamadım ben ayol,ne yazacağım şimdi:D

    YanıtlaSil
  5. Bah bah bah!..
    Olacak iş mi bu ? Ben ne diyorum sen diyorsun.
    Zaten karnım aç otobüste de kafam 1 milyon oldu. Evde de birşey kalmamış komşular uyuyor.

    Valla başlarım cigaraya görürsün

    YanıtlaSil
  6. @Telekinesis,
    Gel beeebeeeeiiiim ben sana mamalar yaparım:)Zaten falovırslardan birisi gitmiş,ühüü,sabah gördüm,üstüne çay bile demlerim:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!