2 Ekim 2010 Cumartesi

İtiraf Ediyorum: Ben Delinin Tekiyim

Oooo oooo yeaaa mim'lenmişim yine.Sevgili blogger Burak beni mim'lemiş.Teşekkür ediyorum efenim.
Konumuz,5 itiraf!Bişeyleri itiraf edecekmişim de e zaten benim içim dışım o kadar net ki,kendime sakladığım ne var acaba.Hııımmm.Cidden zor bi mim oldu ben için.Haydee başlayalım:
  1. Ağzım bozuk olmasına rağmen,aşk'la beraberken ağzımdan tek kelime küfür çıkmaz.Göt korkusundan falan değil,kıyamam,kelimelerime dikkat ederim.(Yok la bu itiraf falan olmadı,bu sıradan bi cümle.)Küfretmeyi severim,çok severim hatta ama günlük hayatta birisi am dese midem bulanır,ağzına sıçarım işte o an!(Evet,bu itiraf)La cümleye başlamak ne zor oldu!
  2. Yemekteyiz'e katılanlar halt etsin,elime su dökemez kimse!Bu kadar da iddialıyımdır,biz ki ananelerle büyüyen,zamanında aşçılık yapan,kardeşinin modüllerini yürütüp yemek yapan bi hatunuz ki 30 dakka içinde bile evde ne varsa lezzetli yemekler üretebilirim.Elim fena lezzetlidir,zamanında iftar yemekleri hep benim örenci evimde verilirdi.Yemek yapmak gibi yemeyi de çok severim!Bok boğazın tekiyim,gecenin bi yarısı kalkıp salçalı makarna yerim,e sabahın köründe yediğim de olur.Bok boğazım!
  3. Herkes beni hoppa olarak bilse de ben sadece açık sözlüyümdür,ananelere,dine,dile ve dahasına sahibimdir,ööle işkembeden sallamam,çok okurum,her konuda bilgim olsun diye her haltı okurum,zamanı değerlendirmek gerek anacım!Uyku sorunu olan bi şahsiyet olan ben,günü boşa saydırmam.Kaç sene yaşayacağım ki uyuyacak vaktim olsun.
  4. Kin tutmam ama bana yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmam.Unutamam,burcumun bütün özelliklerini taşıyorum,kavga da etsem ertesi gün konuşacak kadar geniş yürekliyimdir.Millet beni enayi sanadursun,ben millete acır da acırım. 
  5. İnternetteki tıkla kazan sitelerin hepsine üyeyimdir,bööle nerede bi yarışma var,nerede beleşe promosyon hediye dağıtan bi site var,hepsine üyeyimdir.Her gün gereksizlik@xxx.com mailime bi ton mail gelir ve ben hepsine tıklarım,hesabıma yatan paraları görünce tıklamaya devam ediyorum.Bi gün bu tıklamalar bi yerimde patlayacak ama seviyorum napiiiiim. 
Şimdi benim gerimim yapmam gerekiyor ya,titan grubunu geçtik amk,yeakyeakyeak.
O zaman,yeni follovırlardan,VaniLLa,sevgili Hayat_Erkegi & Duyguseli mimlendiniz yavrular!

8 yorum:

  1. adam haklı beyler.
    Özellikle de 4 numaralı itirafta.

    YanıtlaSil
  2. tatlı karısın ,üsturupsuz,seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  3. @Telekinesis,
    Heyt be!Haklıyım di mi!Taşıyorum ama vırrr:)

    YanıtlaSil
  4. @Doz,
    Ah ben de seviyorum,tanımıyorum,etmiyorum,şu bu ama okumayı,hayatından "parçaları tatmayı" seviyorum:))

    YanıtlaSil
  5. mim i aldım kenara bi ara yazıyım ^_^

    YanıtlaSil
  6. @Hayat_Erkegi,
    Hadi bakem beklirem:))

    YanıtlaSil
  7. Koca Memeli mimiği nihayet yazabildim, umarım olmuştur :) http://hayaterkegi.blogspot.com/2010/10/kucuk-kucuk-itirafcklar.html

    YanıtlaSil
  8. @Hayat Erkeği,
    Dolgun memeli desek;)Bakem kuzu bakem,bana da biri el atsa da ben de yazsam:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!