12 Ekim 2010 Salı

Erkeklere Öneri: Yaratıcı Olun

Yine bir erkek klasiğiyle başbaşayız sayın pilotcan.
Allaaam sen bu garip kullarına sik vereceğine biraz akıl vereydin de klişe cümleleri kuracaklarına biraz yorup kendilerini farklılaşsalardı.Ula bukelamun bile renk değiştiriyo,ortama ayak uyduruyo,siz ne ayaksınız ki aynı cümlelerle kız peşindesiniz.Bög!

Bugün biara merkeze indim,nöbet öncesi millet nap olayına girmişken benim bazı sağlık sorunlarım oluştu işte halkın arasına karışayım dedim.Bilirsiniz üstad,sivil halkla iç içe olmak bana hep iyi gelmiştir,yeakyeakyeak.Yapış yapış pis kokulu demir tutacakları olan bi dolmuşottobüse bindim,ama içerisi nasıl kalabalık,hani ben çok bindim ottobüse hala da binerim de bugün ayrı.Sanki herkes benim gideceğim istikamette o saatte randevusu varmış gibi aceleci.Hatunlar da nasıl sürmüş sürüştürmüş,erkeklerde sürme derdinde.Resmi halde ottobüse binmek de kasarken bünyemi neyse bindim.Şööle bi yere ilişeyim dedim,saolsun bi ablateyzehanım bana yer verdi,ben inceeem izninleeee diyerekten.Arka koltuğa da bi hergele oturdu,Alllaaammmm bas bas bağıra bağıra konuşuyor,telde üstelik.Bi kızla belli,kırıtıştan,kikirdemekten ve kız gördüm karı istirem havasından belliydi.Bööle kikir kikir telefonla konuşuyor ediyor falan filan.Derken o klasik konuşmalar başladı,önce hatunun kullandığı cümleleri düzeltti,hatanı buldum edasıyla lafını soktu,hatun belli trip attı,ayyyy kıyamam sana ben yaaaa,takılıyorum amaaa diye yayarak konuştu,ağzında bi sakız vardı,orosbu karılar gibi,şeytan dedi,çek çıkar zorla saçına başına kıçına sür,açar o koca kıçını ağda yaptırır sonra!,sonra kız tribe devam etti çemkirdi ki ayyy sen yoksa regl döneminde misin,siz resmen saldırgan oluyorsunuz,resmen triplerde bööle alıngan,gerçi bazıları duygusal ama sen resmen asabisiiin dedi,şööle bi baktım,hani anlarsa diye,tık anlamadı,ay ben sizi biliyorum,baş belasısınız siz,senden 2 tane daha var ben de,kim mi tabi annem ve bacım.Ay aynı resmen.

Son nokta bu oldu işte,resmen dayanamadım,döndüm,SUSAR MISINIZ ARTIK,BUNA BAŞ DENİYOR,ŞİŞTİ dedim.Bööle baktı,şak diye kapattı.Çemkirmemi beklemiyodu sanırım.Hayır yani bana ne di mi.Benim neyime.Adam kıza ayar çeksin,düşürsün,kime ne la.Yogg ama dayanamıyorum ya bööle zırvalamalara,hayır biraz yaratıcı olun,çamur atın,ne biliiim hemen yatağa davet edin,sikerim atarım seni deyin,piç havasını verin,yooog olmadı,şiirden edebiyattan girin,coool takılın,bok!Sktiri boktan durumlara gelemiyorum artık.Kız milleti de bu kadar sk kafalı ya onların da amk diyesim geliyo.Resmen erkek ayakları altına alıyo,bu orda kendini naza çekiyo.Haspam!

Bi de tabi beni asıl kıl eden nokta,sen regl döneminde misin,bak asabisin ayağı.
La sen kaç kere regl oldun da hatunun ne sıkıntı çektiğini biliyosun.Parmağın kesilce ah parmağım vah parmağım,kedi götünü görmüş,yara sanmış diye gezersin.Sünnet deyince iflahın kesilir de hatun her ay kanamadan felç geçirince hemen çamur atarsın.Oldu paşam oldu ağam.Sular seller yanında hak getire,canı çıkar hatunun,bel ağrısı,karın ağrısı,sancısı,pişiği,kaç kere yaşadın da ayyy sen regl döneminde misin,bak asabisin muhabbetine girersin.Sktir!

Taam abartmış olabilirim,kızanlar olabilir,kabul de haksız mıyım ya!Bu söze tilt oluyorum,reglin ne olduğunu pratikten öğrenmedikten sonra gelip bana anlamını,eş anlamlarını bilmenin bana manası ne.Oysa sancılı acılı beterin en beteri olan bu dönemde hatunlar kan kaybederken ne hallere girer bilsen,bu kadar anlayışsız gavurlar gibi asabisin sen demezdin.Bi de şey tabi nedense hep o erkeğin hayatında bi anası bi bacısı vardır.Başka kadın tanımaz,tanımıştır öncesinde de sen kadar kıymetli deildir,illa ki konuşulan hatun thebesttir.He hacı he paşa.

Bakmayın benim bööle atıp tuttuğuma,vakti zamanında birine ööle değer vermiştim ki mal mal sözlerine kanmıştım,ben şerefli... cümlesiyle başladığı cümlelerine vay amk ben neymişim,la bu çocuk harbi seviyo beni diye inanmıştım.Ana bacı kutsal damacana bunlar özel ve önemli sayıldığı için biz kızlar direk atlıyoruz.Hani erkek potansiyel yalancı biliyoruz da inanmak istiyoruz sanki.Anasına bacısına gidesim geliyor aslında.Annesini bacısını sik kaygısına meze ettiği için.Allaaam akıl fikir ver önce,sik vereceğine.

2 yorum:

  1. Tamam erkeklerin bu regl dönemini bahane ederek çemkirmelerini biliyorum, ki gayet yaygın. Ama bu bahanenin arkasına saklanıp, olaydan yırtma çabasında "regl dönemindeyip" diyen kadın sayısı da az değil. hıh :P

    YanıtlaSil
  2. @KK,
    Şincik yakın çevreme baktığımda reglden bahseden hatun bile görmem,en azından erkeklere.Neden?En yırtık hatun bile bundan hep utanır,mahçup falan olur.Ama herifine bunları sööleyen hatun varsa onun da amk!

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!