2 Nisan 2011 Cumartesi

Ev-len-dim!

Twitter hesabı açtım,Formspring hesabım var,Feyzi zaten biliyosunuz,gittim bi de grup olayına girip tren yaptım,işte Feyzin nimetlerinden yararlanıp her türlüsüne giriştim de yok anam yine de fallavır sayım gitti,oysa ben popülarite için bu alemdeydim,şimdi nolcek lan.Sümsük gibi kaldım.Fatmagül'ün abisi gibi ağlarım valla.Amk kaderin içine,ağzına.Şaka.Ama gitmeseydiniz iyiydi.Derken sabah oldu erken.Hı evet.Sus.

Müdavimin bir kaç kişisi dedi ki yaz artık,ulan ne yazayım,atraksiyonlu bi yaşam tarzım yok.Yalan.Ööle işe git gel yapıp kendimi tatmin ediyorum,performansım git gel de süper yani.E başka? Yok anam.Ekonomik kriz aynı işte.Krediye başvurdum,kabul edildi,şaşalı planlarım var,yalan,ev-len-dim.Başka? Hı işte koşu,aletle çalışma olayına girdim,alet derken yanlış anlamayın,aletle çalışmıyorum,aletli çalışıyorum,yeak yeak,e işte ööle.Başka.Ööle amk.6 Nisan'a da ne kaldı.Enterasan bişey yok,hala aşığım,aşkıma karşılık bulduğumu düşündüğüm birisine.Başka?Bu aralar fena su tüketiyorum,sanki çiş ucunda bekliyo,bi arkadaş sizin ucunuz yok lan dedi,ha sie k*** ne bokuma,ucu işte.

Başka?
Anan!Kulakların çınlasın T.

Hı bi de Feyste gereksiz kimseciklerle iş güç muhabbeti çekiliyo,sinirim tepeme zıplıyo.Aynı kurumda görev aldığım,statü olarak benden düşük bi vazifede olan arkadaş,lan dedem gibi konuştum,işte şikayet ediyo,sürünüyoz falan diye,Allaaandan kork deyyus,ayrıca biz sürünmezsek,herkes sürünür.E bi de buna uyuz oluyom,dedim ya amk,millet işsizlikten kırılırken iş güç sahabı insanların dırdır mıkmık kafa ske ske dert yanması ne sinir bozucu.Şükür lan şükür.Yorulun,bıkın ama şikayet etmeyin!Ben bile bu Üsturupsuz halimle bunu akıl ediyom amk!Siz daa düzgün halinizle ne karı gibi şikayet ediyosunuz.

Başka?

Hı evet,bunu söölemem gerek.Ulan hani bazıları vardır ya,her boka alınır darılır.Ağızlarının ortasına sıçasım geliyo.Bööle mikmik anam sktirin gidin,çıktığınız deliğe gömerim diyesim geliyo.Geçenlerde bi arkadaşla geyik çeviriyoz,bebeyi yıllardır tanırım,biberonlarımız bile aynı masadaydı tanış olduğumuz vakit.Derken bu büyüdü,mesafe girmedi araya,hani kardeş ya,o ayak.İşte yine klasik geyikleri yapıyoz,canım dedim.Demez olaydım,sanki anasına sövdük.Başladı ütülemeye.Neymiş efenim bu kelimeyi herkese kullanıyosam,ona sölemeyecekmişim,neymiş işte bu ağız alışkanlığını bırakacakmışım,işte yaşı başı almışım.İsmiyle hitap etsem iyi olurmuş,canım diyeceğime.Kafam attı ama nası var ya,bi de bana fevri dedi,her boku alttan alan bana,açtım ağzımı yumdum gözümü.

Ağız alışkanlığıymışmış,ulan sanki ağzımıza aldık,ismiyle hitap edecekmişmişim,sen önce ismini dolduran bi adam ol,neymiş herkese kullanıyomuşum da,hı ekleyim,etrafımdaki insanlar severmiş de ...,lan sen benim can ciğerime etrafımdaki arkadaşlara nası laf edersin,ulan tanımadan etmeden ne ahkam kesersin,bıdıbıdı.

Bi de herkez diye yazmış,bana akıl vereceğine sen önce herkes'i doğru yaz dedim,iletişimi sildim,her türlü.Hayır kardeş dedik,vefa dedik de gel buyur sıç demedik.

Rahatsızsan benden,konuşmazsın.

Uyuz olurum işte bu insanlara.Şööle desen daha iyi,bunu yapsan daha iyi diyenler var ya,skerim lan.Ben sizin dediğinize göre mi hareket edicem,gelmişim 2oküsür yaşına,30'a merdiven dayamışım,şimdiye kadar bi sk olamamış mıyım lan ben,ne diyosunuz! Hayır efenim,ben ööle demek istedim ööle dedim,küfür mü ettim ne dedim.Hayır amk yazarken,laf yok da canım deyince mi laf var.Hatta cnm bile yazmadım,bildiğin aslan gibi canım yazdım,canım derken he lan demek gibi bişey ettim.Bok.Ayrıca benim canım ayrıdır,o mertebeye ulaşan 5 kişi vardır,ötesi yoktur.

Bok evladı,akıl verecekmiş bi de.

4 yorum:

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!