23 Kasım 2010 Salı

Uyusam,Zaman Geçse,Ömrümden 1 Gün Daha Gitse,Acım Dinse,Sonra Yine Uyusam!

Evet sevgilim,bu mektup sana!!!
***

Uyusam da zaman geçse
yazdım yine bugün her yere.
Her bulduğum boşluğu kendime sarıp boşluğunu doldurmak istedim de zaman dedi herkes.Boşluğu dolduracak tek şey zaman dediler.Oysa...
***

Yine erkenden uyandım,kedilere köpeklere yemek verdim,ellerimle besledim onları.Dünyaya gelmemin bi anlamı olsun diye.Onlarda bizi gördüm,ilk zamanlarımızı.Birbirimize özenerek davrandığımız anları,hani o ömürmüş gibi gelen...
Sanki asır geçmiş gibi geldi.Oysa asırlık olan aşkımız-dı.
***

İşe gittim,aynı terane herşey.Senden sonra değişmeyen tek şey belki de.E avuttum kendimi,şükrettim,ne güzel iş var güç var dedim,gülümsedim.Yalan dolan herkese farklı farklı maskelerimi gösterdim.Mutlu oldum,sonra deli,e bazen geveze,ama hep seni özleyen hep sana aşık.

Ara ara daldım gittim.Oysa giden ben değil sendin,peki ne zaman geleceksin!
***

Eve geldim sonra işten.Geldim de seni sevdim,canım acıdı ama yine sevdim.
Hani canının acıyacağını bilirsin de bile bile göze alırsın ya,işte öyle ben de göze aldım da sevdim.İyi mi ettim.Hayattaki en iyi!

Sustum.Kahve yaptım yine senin sevdiğin gibi,yanına tek bi sigara,seni bana bağladım.Dinmedi.Canım sıkkın be sevgilim,uyusak yine sarmaş dolaş da yine sana,senli sabahlara uyansam.Uyusam da zaman geçse,ömrümden 1 gün daha gitse.
***

Senden sonra herşey değişmedi aslında.
Yalan söyledim.
Ben aynıyım,bıraktığın yaralar haricinde çok şükür bi sıkıntım yok,kanamasa da sızlıyo ara ara.Hani zaman dediler ya,bekliyorum geçecek,dinecek.
***

Kış geldi buralara,oralarda hala yaz bilirim.Sıcaktır.Terlemeyesin,su içmeyesin yine.
Sigarayı da azaltmalısın.Ben sen yerine her gün sen diye içiyorum zaten.
***

Gün bitiyo gece bitiyo sen gelmiyosun!
Ben her gece yatağa aynı yükle gidip geliyorum.
Omuzlarımda ayrılık acısı,can sıkıntısı,fena yorgunum.
Sürükleniyorum,gidiyorum.Yatağa yatıp sen diye yastığa yorgana...
Olmuyo.
***

Kokunu özledim.
***

Senden sonra sana dair olmayan herşeyi sana yorup seni özledim!
***

Yorgunum.Yüreğim ağır geliyo bana,canım sıkkın bu aralar sevgilim.İş güç fena.Ev aynı,ben aynı değil,ya sen nasılsın?Yine beni benim seni istediğim kadar istiyor musun?Yokluğum ağır mı?Varlığımın anlamı var mı?Ya da öncesinde var mıydı?Hiç beni düşündün mü?Bilmem işte,söylesene mesela,bensizken hiç fincanımla kahve içtin mi?Ben içemedim,geçmedi boğazımdan.Yutkundum işte orada kaldı,ayrılık gibi,kaldı.
***

Elim ayağıma mesken dar geldi,yersiz yurtsuz kaldım.Darağacında sallanır gibi...
Bilmem zamanla geçer dediler,zaman dediler.
Geçer.
Biliyorum.
Ama sen...
***

Ne halin varsa gör!!!

20 yorum:

  1. boğazıma oturan yumrunun sorumlususun. senin aşkına mı acıdı içim, kendiminkine mi tam ayıramadım onu ama 'hatun yazmışın'

    YanıtlaSil
  2. üsturupsuzum yazarım ahh ahh parmaklarına yüreğine kurbanee nasıl güzel yazmışssın banada zaman dediler şimdi duruldum gibi acı acı kıvranıyordum geçen haftaya kadar şimdi daha iyi ama haftaya nolur zaman ne gösterir bilinmez..elbet birileri gelip yeni bisayfa açıcak hayatımızda yada birilerinin hayatında biz yeni sayfa açıcaz belkide hep böle kalıcaz kalalım amasına koim..

    YanıtlaSil
  3. @KÇK,
    Teşekkür ederim.Yazdım,yumru gitti,aktı,bitti.Nefes alıyorum artık!
    @GWTRB,
    Aksine güldürebilirim gıdıgıdı:)
    @tinker,
    KÇK'ya da dediğim gibi,yazdım,geçti.Zaman çok kıymetli ben için,artık zamana bırakamam ömrümü,yeni bi sayfa açılsın açılmasın,hepsi aynı bokun laciverti ama iyi olacak eminim.Tatile gitmem gerek bi an önce,Ankara,İstanbul,İzmir...Gezmeliyim.

    YanıtlaSil
  4. güneşin doğuşunu izle.
    faydası oluyo. mavi gökyüzü belirirken yine uzaktan bir yerlerden başlayarak, sende yeniden başlıyosun. aşk adamı diyo bunu sana. yap. :)

    YanıtlaSil
  5. zamanın ilaç olduğunu söylüyorum tamam da fitil olduğunu da var sen anla be hatun!

    YanıtlaSil
  6. @coach,
    Geçti,dün acı çektim,bugün yeni herşeye hazırım;)

    YanıtlaSil
  7. @DH,
    O zaman bağsur olmamak gerek:D
    Muji <3

    YanıtlaSil
  8. yumrunun gitmesine sevindim... bak ne diycem ben bu twitterda yeniyim ya yanlışlık eseri seni takip etmekten vazgeçmişim. tekrar başladım ama böyle biraz pimpirikliyimdir ben. detayları açıklama ihtiyacı hissederim. bilgine...

    YanıtlaSil
  9. @KÇK,
    Ayol aldırmam ben ööle şeysilere,nolcek yavru!

    YanıtlaSil
  10. @Bi,
    Ben halen ööleyim,garip,fena,tutuk ama iyi olacak biliyom herşey,Aralık gelsin,İstanbul gelsin yeter!

    YanıtlaSil
  11. Geçecek emin ol,zaman neyin ilacı olmadı bir söyle..:))

    YanıtlaSil
  12. @crazy,
    iyiyim iyiyim yazdım çizdim rahatladım!zaman mı o da ne?

    YanıtlaSil
  13. ayrılık acısı başkadır acıtır ama garip bi haz da alırım ben o acıdan

    dipnot: mazo değilim ben :D

    YanıtlaSil
  14. @w,
    Oh diyorum artık rahatım,cidden,üzerimden yük kalktı gitti gibi.
    dip not: ben bazen mazoyum:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!