17 Şubat 2012 Cuma

Harem: Erkekler

Mim olmasa yazacağım da yoktu,yalan değil. Aslına bakarsanız, tivitle blogumu aldatıyorum bu aralar.Zaten bu aralar'lı çok da cümlelerim var. Ben küskünüm kadere hesabı fena atarlandım. Ulan kendi köşemde sessiz sedasız otururken, etliye sütlüye karışmaz; sadece küfrü basarken bazı bulaşıcı vakaların mıkmık konuşmasına fena atarlandım. Ben de nasıl biiiii çekim kuvveti varsa, ulan her cins-e çekiyorum.Neyse, mevzu bahis bööle değildi, cümlenin en başında da dediğim gibi, konumuz: Mim!

Sevgili cancan Turşu'm beni mimlemiş, Harem'ini oluştur demiş. Hadi bakalım.

Oldum olası, ideal erkek tiplemesi mikmiklerine uyuz olmuşumdur. Hani bööle kızlar benim tipim şööledir bööledir diye öterler de sonrasında da gidip bi öküze aşık olurlar ya, ondan mıdır nedir bi türlü bööle ideal erkek muhabbetine ısınamamışımdır. Şimdi etrafıma bakınca- bi dakka düşünme molası- ne kadar haklı olduğuma bi kez daha karar verdim. Hem ne demişler, erkeğin yakışıklısı çirkini olmaz, efendisi olur zırtapozu olur, he zırtapoz nedir, onu da bilemicem. He ben bööle konuşuyorum da şimdi yalanımı yiyeyim, ilk önce tipe bakmaz mıyım, yogh lan bakmam ama hani şööle elleri temiz midir, dişleri ne durumdadır diye bi süzerim. Gerçi her bağ-yan önce ele,kola,kıça,başa,dişe bakar da artık eskisi gibi değil; şimdi arabasına,cıvatasına,ayfonu var mı yok mu ona bakılıyor.Neyse ne diyordum, gelelim haremime:

Yahu gelmeden diyeyim, benim ööle istikrarlı bi beğenim yoktur, beğenilerim değişebilir:

Jensen ACKLES

Şimdi efenim Supernatural izlerken götüm götüm korksam da, kendisini görünce anam-uuuuv-vaow demeden de duramadım,duramııııcam.Ne diyiiim Yaradan yaratmış, maşallah diyoruz, e bi de amanın da amanın lan o dudaklar hesabı. Tamam.




Josh HOLLOWAY


Kendisi Lost'tan önce nerelerdeydi,hangi rollerde nasıl da seksiydi bilemicem ama bazı hatunların, karısı için Voodoo bebeği hazırladığını düşünüyorum.Her ne kadar karısı çekik gözlü Uzak Doğu'lu ablalardan da olsa hatun taş yani.Ne diyeyim, biraderimiz evli barklı ama herkesin baklavalardan nasiplenmesi gerek gibi.




WILL SMITH

Faşist değilim ama zenci ırkına karşı nedensiz bi antipatim var, sanırım bu üniversite yıllarından kalma, Pako,Nako,Kenya milletleriyle aynı ortamda yaşamak,okumak ve çalışmak zorunda kalmamdan. Tabiisi ki Afro-American topluluklarla başka bi milleti mukayese edemem ama işte olmayınca olmuyo.Bazı hatunların zıttına kendim bizzat fazla haz etmem kendilerinden.Genel geçer bir gerçektir ki çoğu Türk genci tripod muhabbetinden dolayı, zencilere karşı farklı bi tutum,biraz nefret duysa da ben sadece sempati hissiyatını taşımıyorum, ama ama ama söz konusu kişi Will Smith olunca ben onun hafif kavruk, melez tenine ne diyeyim laaaan hastayım. Bembeyaz dişleri,kocaman gözleri ve evet, mükemmel oyunculuğu ile hastayız.Vış!





Zac EFRON

17 Yeniden diye bir gençlik filminde izlemiştim, hatırlamadığım eski Friends tayfasından bi elemanın 17 yaşı yeniden yaşamasını falan anlatıyordu, bildiğimiz klasik hikaye anlayacağınız. Her ne kadar az biraz Justin Bieber tarzına rastlasak da hanisi maşallah diyoruz.Hoş eleman yani.Şimdi bazılarının burun kıvırdığını görür gibiyim de bööle bi bey gelse, çoğumuzun da dibi düşer, götü tavan,yalanım yok.




Asthon KUTCHER

Öööle aman aman anlatılacak bi yanı yokmuş gibi görünse de, bööle tatlı tatlı gülümsemesi falan, adamı resmen ayar eder, ayardan kasıt tavan yaptırır, kendi etrafından döndürür.Demi Moore ağzının tadını biliyodu hanisi.




Ed WESTWICK

Çekik gözleri ve gamzeleriyle ah! Gossip Girl'deki o piçimsi ama aslında sevgiye aç haliyle, geeeel bana geeeel dememe az mı sebep oldu! Hayır, sevgiyse sevgi, gel ben sana ne börekler açar neler yaparım neler de ah işte. Ed, gel gel Ed.




Jake GYLLENHAAL

Yarından Sonra filmini sanırım 1500+ kez izlemişimdir, her defasından kendimi Washington D.C'de, yarışmadaki o kız yerine koymuş ve ah ulan Jakeciğimle gezmiş,tozmuştum.E tabe o zaman tineyçtim, hayal dünyam daha bi gelişmişti(!).Ama o vakitler, kibar erkeklerin Türkiye'de yaşamadığına inanıyordum ve bu yüzden de hep bi Amerikan,İngiliz,Fransız gelini olacağımı düşünüyordum; yok, attım,yalan sööledim, o zamanlar sadece bu heriflerle kırıştırmayı hayal ediyordum, az biraz sürünsünler falan diye.Yoksa gelin olmak fikri -18 iken aklımda yoktu, +24 olunca gelinlik daha makul bi seçenek olmaya başladı, o ayrı.




Gerard PIQUE

En son THY reklamında yakın çekim videosundan sonra benim de yakın çekmime girdi kendisi.Laaaan dedim Barcelona'ya bak sen dedim, vay dedim, vaylar dedim.Her ne kadar 86 tayfasından sonrasını at desem de 87'lilerde de bööle sağlam neler, sağlam beyler var demek ki.Nerelidir değildir bilemicem ama Üsturupsuz PIQUE ol dese, hayır diyemicem. Eline yüzüne maşallah tü tü tü.





Engin Altan DÜZYATAN

Çok söz edip de görüntüyü kirletmicem.Hacum maşallahın var.Çarpık bacaklı sevgilinin de çarpık bacakları var işte.Nokta.





Kıvanç TATLITUĞ

Şimdiye kadar yapılan Kıvanç vs Kenan rekabetinden hep böööög gelmiştir, ulan birisi kaymaklı kadayıfken birisi şöbiyetti; birisi yeşil zeytin, diğeri siyah zeytindi. Farklı suratlar, farklı tipler ve renklerdi, anlamsızdı. Hı, ben her daim Kıvançcığımın ağzını burnunu yedim, o ayrı. Behlül'e millet sayarken, sktirin laaan siz de verirdiniz dedim de onu savundum, ha onun haberi yoktu o da ayrı ama olsun derken, abicim taş işte.Sinir bozucu dip not: Elin 90'lı bebesi olan Hazal, ne Hazalmış amk, önce Kıvanç, sonra da Çağatay'a. Ne diiim ki daha.


Daha da ne yazayım ki, burdan bakınca azmış kudurmuş gibi de algılanabilirim ya ha bu da ayrı bi durum. Tip olarak: Kumral,sarıya yakın olarak da destek çıkabilirim ya da. Bilemicem ama. İtiraf etmem gerekirse, dünyanın en seksi,en hepsinin karışımı da gelse, benim Sevdiceğimin tek bi teline değmez. Bunu, aman işte Telekinesis okur,vay sıçar falan diye yazıyorsam, en kör kurşunlara diyeyim, gözümde gram değeri yok,bişeylerin sadece bunu söööleyeyim.

Ama yine de lan yukarıdakilerin de ha maşallahı varmış:x:p

Ve mim ise, okuyan ve isteyen herkese gelsin.Hadi bakalım, eteğinizdeki taşları dökün, hareminizi bi sunun da görelim!

Harem'im de herhangi bir gözdem yoktur,isimler kafama göre yazılmıştır, birbirinden ayırt edilemez.

4 yorum:

  1. efenim hareminize harem agası olmak istemekle beraber (= gözüm gönlüm açıldı yemin ederim...
    ellerine sağlık diyorum ve sevdiceğine de selamlar kusura bakmasın mimledik diye yazdın sonuçta yoksa senin gözün de gönlünde onda biliyoruz bunu (=

    YanıtlaSil
  2. @Turşu'm,
    İyi geldi ama bu mim:)
    Hem hep erkekler mi diyecek güzele bakmak diye, biz de sevap kazandık ya sayende:) Mis falan:D

    YanıtlaSil
  3. Mehmet Aslan'ı unuttuğun için seni kınım kınım kınıyorum. O gülüş, o ses, o o aah ahhh! Neyse Kıvanç hariç hepsine hayran hayran bakıyorum şu anda of!

    YanıtlaSil
  4. @Aslan,
    Mehmet Aslan mı? Soyadından kayıp:p

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!