21 Ekim 2011 Cuma

@İstanbul


Yukarıdaki resme dikkatle bakarsanız, 14 gündür neden yazmadığıma dair fikriniz olabilir.Evet,taşındım.Şöyle ki;

Beni mazur görün.Ya da görmeyin,valla ne desem şimdi saçma olur.Hani beni zaten 4'er gözle beklemediğinizi de biliyorum ama ben anlatayım;hayır,regl zamanım değil amma biraz alınganım bu aralar,uy Sevdiceğim nasıl da tahammül ediyorsa.Pes!

Evet,istifa ettim.Mesleğime dönebilmek adına,işimi,rahat imkanları bıraktım.Deli cesareti mi derler benimkisine bilemem ama bir anda kendimi İstanbul'da buldum.Oysa sadece denemek istemiştim.O süreç fena zorlu geçti,nereye gitsem aptal şapşal ücretler,azizim işverenlerin götüne girsin kazandıkları paralar,zehir zıkkım olsun.Derken,yağmurlu bir günde işte pat diye hem de çooook kaliteli bir kurumla görüşüp kabul edildim ve zaman bir anda hızla akmaya başladı. Pazar görüşme,pazartesi eve dönüş ve derken cuma evden ayrılış.Yalan söölemicem,ailemden ve biricik köpeğimden ayrılmak çok zor geldi.Yanlarında ağlamamak için kendimi zor tuttum ama yol boyunca ağladım.Her ne kadar Sevdiceğim'le aynı şehirde olabilmek canıma can da katsa e durum farklı işte,canan sayısı çokken fena zor oluyor.Derken,

İş hayatına hızla giriştim.Resmen götümden soluyorum ve an nefes alacak vaktim yok.Vaktimin olmamasından şikayet etmiyorum,ne zamandır bunu bekliyordum aslında ama işte ha bismillah n'oluyoz lan, olmadım desem yalan olur.Olsun laaan!

Çalıştığım kurum harika,şartlar gayet iyi,insanlar kaliteli.Çalışma saatleri çok ama ortamım o kadar harika ki inanın dert etmiyorum,boşluklarda Banu Alkan'ın videosunu izleyip geyik yapacağım insanlar var çoook şükür.Dahası resmi kıyafet giymemek,converse + jeans ile işe gitmek,o yeah fak it babe!Harika!İşverenimize laf bile etmiyorum,adam cidden esas,ööle işveren işalan :p olayı da değil,laaan şükür!

Bana daha yenisin olm,sen 2 gün sonra göreceksin babayı
diyorsanız,yanılıyosunuz hacular,yıllardır o kurumda çalışan anası babası el olan insanlara da sordum,aldığım cevap inanın beklenenden iyiydi: E bi zaagmet maşallah!

Bu arada İstanbul ne kadar oynak bir şehir!Sımsıcakken bir anda soğuyor,resmen erkek milleti gibi!E tabi arada siz erkeklere de giydirmek gerek!Fuck!Daha öncesinde yaşamadım mı bu şehirde? Tabi yaşadım da e şimdi daha bi farklıyım gibi falan.

Of taam,şimdilik bu kadar yeter.
Uykum var.
Hı,İstanbul'daysanız ve kalbiniz bi yerlerde sevgiyle atıyorsa,size gelsin:

cCc Love cCc

18 yorum:

  1. Bakırköy çok güzeldir. Arada misafirliğe geleyim mi?

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım sıkıntılı günlerin geçmiş mutlu günlerine dalmışsın balıklama helal olsun (: çok mutlu oldum cidden (: darısı bana..sevdiceğimin yanına gitmek adına (:

    YanıtlaSil
  3. ne denirki allah bozmasin allah zihin acikligi versin...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsunnnnn!

    size her daim free friday o zaman negzel ya. bizim ofis sanırsın victorias secret defilesi. bi giydiklerini de bi daha giymezler ha. çok fena durumlar çook.

    YanıtlaSil
  5. 1 followerım kaçmış pes!

    @Patrick,
    Buyur gel hacım,cidden gösel ama deee mi?

    @Turşucum,
    Oy umarım canooom umarım inşallah!Hayırlısı diyelim,Rabbim darlık göstermesin!

    @Umutsuz Ev Kadını,
    Amiiin!Çok saulll!

    @BİS,
    E sağolasın hocamcım.

    @Leah,
    E zaten Free Friday!Artık cumaları I Love! Yok annem bizim mekanda öööle şekilcilik yok,resmen geyik,muhabbet!

    YanıtlaSil
  6. oo beybi epey yakınıma gelmişsin hoşgelmişsin :D yeni iş hayatında başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. kahrol sürtük! :PPPP
    telefonlarıma sevgilinin yanındasın diye yanıt vermiyosun biliyorum :D
    halbuki sana anlatacağım pek çok şey var :D
    ahahahaha
    seviyorum seni.
    xoxo

    YanıtlaSil
  8. @Chun,
    Tenks hani:) Valla bakalım nasıl yapacağız ama uğraşacağız.

    @X,
    N'alakası var kızım,sevgilim olsa da açarım ki teli ama sadece fena yoğunum,mesela şuan break time diye pc başındayım! İş güç fena...Ama bi zaagmet yaz bana,mail diye bişi var!

    Ben de seni seviyorum canom!
    Teyk keyr

    YanıtlaSil
  9. O kadar tazminatı nasıl verip de ayrıldın işten? Geçmiş olsun ve hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. @Karluk,
    E vardır bi yolu yöntemi,yalan değil,çok korktum da e hallettik. Sağolasın agam :)

    YanıtlaSil
  11. @Karluk,
    E vardır bi yolu yöntemi,yalan değil,çok korktum da e hallettik. Sağolasın agam :)

    YanıtlaSil
  12. Sistaaa nası sevindim bilemezsin.Hayırlısı oldu biliomusun.ohh cok da guzel oldu miss gibi de oldu :)Umarım böle devam eder. tü tü tü tüüüü maşallah bebekime:* Bu arada işteydim mesajına cevap atamadım k.bakma ;) öperim

    YanıtlaSil
  13. @Pink,
    Bebem ne demek!
    Ben de geçen gün işteydim ve seni anlıyorum!Veee bebem uyy çok sağol!
    Yakın zamanda görüşelim!
    xoxo

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun usturupsuz güzel semttesin inşallah herşey gönlünce olur....

    YanıtlaSil
  15. @KOCAL,
    Teşekkür ederim dostum,evet,buraya bayılıyorum:)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!