11 Mart 2011 Cuma

3 Maymun: Yanlış Anlaşılmasın,Size Demedim!

Sokayım size!
Demokraside çareler tükenmez diye boşa dememişler.
Evet,geldim hacular.Hı evet,birkaç saat,gün,ay,yıl oldu da geldim.DNS ayarları ne zıkım şeymiş,birkaç kişi el attı da yaptım falan,en son üniversitedeyken DNS ayarlarına girişiyodum,milletin pisisine girip dosyalarını talan etmek için,vay arkadaş vay!

Şimdi ben konuşunca olay oluyo,ama doğruya doğru her bokumuza karışır oldular,gerçi yatak odamıza,kaç çocuk yapacağımıza bile karar verdiklerine göre bılogumuza da karışsınlar nolcek ulan.Nerelerdeydim,valla bi zıkkımda değildim,ordan oraya iş güç karı kız peşinde koşturdum,hı ne hayır tercihlerim aynı beyler,sorun da yogtur.Aman işte falan filan bi sikim olmadı aslında.Bu arada göl gölü,kar karı,beyaz beyazı götürüyo,evet zor.Evi olmayanlara kolay gelsin.Aklıma geldi,Vişne ne ödülünden bahsediyon hacı,ben cidden artık fena yavaşladım,resmen paslandım,birisi yağlasa da geçsem falan,hı işte hacum,ödülün bi linkini el at laaa dellendirme beni.Başka?

Sancılar içinde uyuyorum,varsa tanıdık bi Kardiyoloji uzmanı,özelden ses edin,zorlamayın bünyemi.Cidden.

Aman ulan,bu gecelik bu kadar yeter,sabırla beni bekleyin,yazacağım çok şey var aslında.

Hı söölemeden geçemicem,Sorun Bende Değil Sende mi neyse işte,aldım,okudum,okuyamadım,gitmiyo,zorluyorum ama olmuyo,gitmiyo,hayatımda bu kadar sıkıcı bi kitap görmedim,M**** gazetesinde de röportajını okudum,gözleri güzel hatunun da geneline yorum yapmıcam,hı kitaba döneyim,bu kadar zorla okuduğum bi kitap var mıydı?Hitler'in Parapsikolojisi bile daha çabuk bitmişti elimde,hı bi de abi hatun her sayfada 3 5 7 9 11 erkekten bahsediyo,hı nedir bu.Of olmamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!