11 Aralık 2010 Cumartesi

7.Geleneksel Anket Haftası: Sizi Gidi Meraklılar


Ne bu la?Yukarıdaki fotoda neyin nesi demezsin gari alıştınız bana da evet neden bu kadar küçük?Minisi olma sebebi,malumane listemi abartmıştım.Aslında daha da abartabilme kapasitem vardı da bıraktım kendi haline kendimi ne bokum varsa yiyeyim diye.Hı ne diyom ben la nesse.

Evet,7.Geleneksel Anket Haftamızın da sonuna geldik,her hafta sizleri yeni anketlerle ve yeni saçmalıkların daniskasıyla,ağa babasıyla tanıştıran sevgili Üsturupsuza teşekkür ederim.Ve bit tabi ankete katılan,barnak kaslarını,o ince hassas ince motor kaslarını ben için kullanan,tık'ılası barnakları de tek tek yalıyorum.Gelelim anket sonuçlarına, şincik aşağıda tabloyu vericem sizlere.

Ay bu ne be.Evet az önce mesaneden benimle gonuşanlar ne kadar tuhaf,boktan ve ı ıh kusulası halde olduğumu bilir ve mazur görür.Görmezse de napiiim.

Ankete bu sefer katılım daha fazla.Tam tamına 44 taşşaklı katılmış,vay arkadaş n' kadar da çok merak edilesiymiş işim gücüm.Heyt be! Ve bu 44 kişi,sıralamayı çoktan aza yapacağım;

1) 11 kişi Bankacı (%25)

2) 7 kişi Subay (%15)

3) 5 kişi Müşteri Temsilcisi (%11)

4) 4 kişi Öğretmen/Eğitimci/Akademisyen (%9)

5) 2 kişi Sağlık Elemanı/Hemşire (%4) 

6) 2 kişi Polis (%4) 

7) 2 kişi Muhasebeci (%4) 

8) 2 kişi Sağlık Elemanı/Hemşire (%4) 

9) 2 kişi Jokey (%4) 

10) 2 kişi Ev hanımı (%4) 

11) 2 kişi Seyyar Satıcı (%4) 

12) 1 kişi Doktor/Cerrah (%2)

13) 1 kişi Mühendis/Mimar (%2)

14) 1 kişi Tekniker/Teknisyen (%2)

15) 1 kişi Er/Erbaş/Uzman Çavuş (%2)

16) 1 kişi Turizmci (%2)

17) 0 kişi Avukat/Savcı/Hakim (%0)

18) 0 kişi Diş Hekimi (%0)

19) 0 kişi Komiser (%0)

20) 0 kişi Sporcu (%0)

21) 0 kişi Astsubay (%0)

22) 0 kişi Esnaf (%0)

23)0 kişi Emlakçı (%0)

24)0 kişi Temizlik Elemanı (%0)

Ay amma çok şeysi varmış,yazarken yoruldum valla.Gelelim cevaplara.Ay size inanmıyorum,beni jokey de yapmışınız,seyyar satıcı da.La ne zaman sattım da sizi satıcı oldum.yeakyeak.Evet,iyi binerim de at n'alaka la.Hadi ben kopuğum da size n'oluyo la.Ev hanımına gelince hayır hanım olabilirim de(!) ev hı ne?Evet evet doğru.Evi hanım yaparım.Maymunlar.Bi de uzman çavuş,er mi?Hı evet canlar ben aslında bayan rolü yapan erkeğim,la yuh falan.yeakyeak.Hemşirelere gelince bi ara ilk postlarıma bakın,hemşirelere nası da posta koydum,hiç sevmem kendilerini,g*tler.Geri kalanları e yani bi ihtimal falan.

Lafı uzatıyom di mi.Evet uzatıyom fukara sümüğü gibi oh mis.Yeşil,parlak ve akışkan.yeakyeakyeak.E şimdi ne istiyonuz.

Mesleğimi mi sööleyeceim.

I ıh yalayın avuçlarınızı.Söölemem.Ama youn çalışıyorum bu gerçek dolayısıyla,ilk 3'ü tercih edenler,sıcak sıcak.Alnınızdan öperim.

O yeah!

8 yorum:

  1. itiraf ediyorum, jokey diyen o muhteşem iki insandan biri benim :) hem de gerçek cevabı bildiğim halde :) pişman değilim, yine olsa yine yaparım nihahaha :) sarılırım kocaman bi de :)

    YanıtlaSil
  2. @No Parking,
    Ne yaptım ben:(

    @eL,
    Yaşa o zaman yavrukuşum.Sarıl valla soğukta iyi gelir:D

    YanıtlaSil
  3. seyyar satıcıyı ben işaretlerim

    YanıtlaSil
  4. Piçlik yapıp deşifre edesim var çok pis haa!

    YanıtlaSil
  5. @Telekinesis,
    sen mi:O yuhanda falan yane.koptum!
    itsin!

    @Burak,
    bu bi tehditse guardını al!

    YanıtlaSil
  6. bu anketi yanıtlarken aklıma kendi mesleğimiz; birlikte olmak istediğimiz kişinin meslek grubu hatta hayallerimizde yaşattığımız mesleke yanıt arıyosun diye düşünmüştüm. yoksa seçer miydim subayı?

    ayh! sen kim subay olmak kim? :D

    YanıtlaSil
  7. @coach,
    Yırtarııııım seni ayooooool!

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!